5-ата серия на BMW се доближава до средата на жизнения си цикъл и по някое време догодина моделът от средния клас ще получи фейслифт, който най-вероятно ще е дискретен, ако може да се вярва на кадрите от изпитанията на предсерийните прототипи.
Поколението G30 беше лансирано през 2017 г., малко преди по-смелите стъпки в посока промяна на дизайна на моделите на BMW, но част от тези решения ще се появят и при освежената версия на 5-ата серия.
Естествено, голямата тема е дали 5-ата серия ще получи новата и абсурдно голяма решетка от 7-ата серия? Засега отговорът е, че това по-скоро няма да се случи, но все пак радиаторната решетка на модела ще е малко по-голяма, но наистина с малко.
Като при всеки фейслифт, ще станем свидетели на появата на нови предна и задна брони, които ще бъдат допълнени и с нови версии на джантите, с които ще се предлага автомобилът.
По-важните промени обаче ще бъдат свързани с подобряване ефективността на хибридните и конвенционалните версии. Пример за това е развитието на 530е, при който се очаква увеличение на пробега на ток от сегашните 50 километра, както и най-вероятно plug-in хибридът ще получи и повече електрическа мощност. При конвенционалните версии, които бяха едни от първите, получили новото поколение В двигатели на BMW, оптимизиране на представянето е ключовата рецепта за подобряването им.