fallback

Mercedes-AMG представи най-мощните A-Class и CLA

Модификациите А 45 и CLA 45 получиха двигател с мощност 421 к.с.

Традиционно почти всеки модел на Mercedes-Benz получава спортна модификация, а в последно време тези версии се делят на две категории - стандартна и "напомпана" с добавка S. Компактният хечбек A-Class и купето с 4 врати CLA също вече имат такива версии, като те бяха представени по време на Фестивала на скоростта в Гудууд.

Отличителна черта и на двете машини е агресивният външен вид, в който е намерено мсто за фирмената решетка на радиатора в стил Panamericana (досега тя се предлагаше само за по-мощните модели AMG). Освен това, хечбекът е получил антикрило, а купето - спойлер, както и разширени калници.

На предните брони на двата автомобила са поставени допълнителни отвори, а праговата имат различна форма от тази на стандартните модели. На задната броня е поставен дифузьор с 4 тръби на изпускателната система - 82 мм в диаметър (90 мм при S-версията).

В базовия вариант автомобилите разполага с 18-инчови джанти и сребристи спирачни механизми. Версияга S се отличава с 19-цолови джанти с червени спирачни дискове.

Технически Mercedes-AMG A 45 4MATIC+ и Mercedes-AMG CLA 45 4MATIC+ са идентични. Двата автомобила се задвижват от най-мощния сериен двигател с 4 цилиндъра в историята на автомобилната индустрия. Моторът има обем 2,0 литра, като стандартно развива 387 к.с., а във версията S - 421 к.с.

Ускорението от 0 до 100 км/ч при хечбека отнема 4,0 секунди (3,9 при A 45 S), а купето съответно за 4,1 и 4,0 секунди. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч, но се предлага и пакет AMG Driver's Package, при който тя е 280 км/ч. Независимо от мощността, скоростната кутия е една - 8-степенна роботизирана AMG SPEEDSHIFT, която работи с фирмената система за задвижване на четирите колела AMG Performance 4MATIC+.

По желание на водача автомобилът може да бъде само със задно предаване, като за това има спеиален режим. При него тягата отива към задната ос, като се разпределя към всяко колело в зависимост от ситуацията. Адаптивното окачване е част от серийното оборудване, а системите за безопасност работят в 3 режима, които може да се променят.

Салонът на хечбека и купето е с микрофибър и цветни акценти на седалки, волана и на вътрешната част на вратите. При базовия вариант те са червени, а при S-версията - жълти.

Още снимки - вижте в двете галерии.

Снимки: Mercedes-AMG

fallback
fallback
Последни