fallback

Skoda пусна и Scala на метан

Общият пробег на версията G-TEC е 630 км

Година след появата на обновената Octavia G-TEC, чешкият автомобилен производител показа CNG версия и на своя компактен хечбек Scala, който замени Rapid в моделната гама. Модификацията ще се появи на европейския пазар през четвъртото тримесечие на годината, а цената ще бъде обявена допълнително.

За разлика от по-голямата Octavia, която използва 4-цилиндров 1,5-литров двигател, Skoda Scala G-TEC получава трицилиндров турбо двигател. Неговият обем е 1 литър и развива скромната мощност от 90 коня и 160 Нм въртящ момент, като работи в съчетание с 6-степенна механична скоростна кутия.

Захранването на двигателя се захранва от три резервоара с метан, чиято обща вместимост е 13.8 кг. Според компанията, това е напълно достатъчно хечбекът Scala G-TEC да измине до 410 км само на сгъстен природен газ. На свой ред 9-литровият бензинов резервоар осигурява допълнителен пробег от 220 км. Така общият пробег достига 630 км. Преминаването от CNG към бензин става автоматично.

На всички клиенти ще бъдат предложени три нива на оборудване - Active, Ambition и Style с дискови спирачки отпред и отзад. Частичните LED предни и задни светлини влизат в стандартното оборудване, а пълната LED настройка е на разположение срещу допълнително заплащане. Подобно на "обикновената" Scala, още в базовото си ниво на оборудване версията на метан се предлага с Lane Assist и Front Assist със City Emergency Brake.

Заради резервоарите за метан е пострадал капацитетът на багажника - 339 срещу 467 литра за стандартния модел. В същото време обаче компанията уверява, че това е най-големия багажник в сегмента на автомобилите на сгъстен природен газ.

Снимки: Skoda

fallback
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Те и за стандартния модел обясняват че багажника е най-големия в сегмента, макар Сивик да има около 15л повече. А сегмента на хечове с метан има ли поне 3 конглокента?Но все пак 340л за хеч на метан си е доста добро постижение.
fallback
Последни