fallback

Най-добрите автомобили с 1-литров двигател

В класацията на британското издание What Car има само 3 модела извън Европа

Автомобилните производители все повече въвеждат свръхкомпактни двигатели в моделните си линии. Това накара експертите от британското издание What Car да направят своя класация на най-добрите автомобили, оборудвани с двигатели със скромния обем от само 1 литър.

fallback
  • #17
    popa ot razgrad ( преди 5 години )
    от коментарите разбирам че единствените автомобили които българите обичат, уважават и заслужават са Москвич и Жигули...
  • #16
    анонимен ( преди 5 години )
    Че той ако не е кон с капаци, няма да е фен на ВАГ. Всичките са такива. Онея ги лъжат за какво ли не, а завалиите феновете вярват ли вярват. И то при условие, че непрекъснато лъжат и непрекъснато ги хващат. А щом придворното ВАГ списание Ауди Билд пише такива неща за Гоуфа, смятайте, че положението е много по-зле. 100% са спестили доста неща, макар и тея да стигат, за да наречеш този модел каруца. Даже каруцата ще е по-надеждна дори от този немски кен.дзеф!
  • #15
    анонимен ( преди 5 години )
    Радвай се на тия класации, после хапчетата с кафето в сервиза. То бива да си кон с капаци ама чак толкова.
  • #14
    анонимен ( преди 5 години )
    някой много го боли д..то от мъка, че япончетата и екобууста дето се самозапалва не са в класацията... а бе земи си хапчетата и не ни мъчи :)
  • #13
    Exp. ( преди 5 години )
    Това е резултата, от липсата на всякакво развитие на технологии на тази марка наречена Народен автомобил, име което изначало е измислено за да уточни, че колата е ширпотреба. След налагането на ограниченията за вредните емисии, единственото което измилиха е, да намалят обема или да махнат единия цилиндър и едно турбо да сложат да не умре на някой баир. Мдаа, но така правиш икономична няколкодневка. Айде със здраве и дано поне правят хубаво кафе в кварталния сервиз.
  • #12
    Exp. ( преди 5 години )
    За всички, които искат да знаят, колко му е живота на любимото им Голфче, да прочетат има една статия в Аутобилд " Golf се провали в продължителния ни тест ". Да прочетат, че след 6 год. и 287К , колата просто е приключила. Да не говорим, че е изгорила 70 литра масло за тези км, което по литър на 4000км. и още куп проблеми започващи още от 37хил. км. И това е Голф с 4-цилиндров бензинов мотор със 122 к.с. Представете си какво ще е с 3-цилиндров двигател на VW, било то в Сеат, VW Up Golf...
  • #11
    анонимен ( преди 5 години )
    ***, имам чувството, че един руснак с Тойота ти е влязъл много надълбоко! Споменаваш ги за щяло и нещяло. Каква Тойота, какви 5 лв? А като спомена възрастта на двигателите им да ти кажа, че старите им двигатели са по-добри от новите на ВАГ. Много по-добри! Погледни 1.0 двигателят им колко други марки го слагат в колите си. Това е железен двигател моето момче! Доказано здрав, надежден, дуракоустойчив и икономичен. Ако не ми вярваш пусни търсачката!
  • #10
    анонимен ( преди 5 години )
    тоя отдоло май се жалва че ТОЙОТА използва 8 двигателя и 4 не са нейни, 3 са на по 10 години без промяна и 1 на 5 години ..... но те са велики.
  • #9
    анонимен ( преди 5 години )
    Кое да не ми изнася бе ***? Това, че един и същи е двигателя на 7 от 10 коли ли или нещо друго? Кое точно? Уточни се! Това е толкова грубо манипулирано изследване, че просто няма повече накъде! Даже за птичи мозъци, като твоя би трябвало да е ясно това, но явно си по-зле отколкото съм си мислел. Къде е 1.0 EcoBoost само да попитам. Всяка година го избират за двигател на годината, а изведнъж пак ВАГенски творения побутват напред. Да не споменавам и други производители, които имат 1.0
  • #8
    анонимен ( преди 5 години )
    като не ни изнася е "платена" статия.. хората цитират реномирано издание What Car и негова класация базирана на проучване в UK. Да, може и да е платено, но същото може да се каже за всяко проучване което не ни харесва ;)
fallback
Последни