IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW се измайтапи с Дитер Цетше в последния му ден

Излиза, че шефът на Mercedes тайно си мечтаел за BMW i8 Roadster

Реклама на BMW, в 95% от която се виждат шефът на Mercedes Дитер Цетше и автомобили на големия конкурент, вероятно ще ви прозвучи като нечие бълнуване. Но всъщност баварците избраха този оригинален начин да почетат - а също и да избъзикат - дългогодишния главен изпълнителен директор на Daimler в деня на официалното му пенсиониране.
 


Цетше, който бе начело на Daimler от 2006, успя да възроди гиганта и да възвърне първото място в премиум сегмента, която за кратко бе притежание на BMW. Занапред компанията ще бъде управлявана от избрания от самия него наследник - шведа Ола Калениус.

В рекламата, разпространена от BMW, се проследява последният работен ден на Цетше (всъщност актьор, дегизиран като него). След емоционално прощаване с колегите шофьор откарва Цетше у дома с S-класа. Мустакатият шеф търпеливо изчаква шофьорът да си тръгне, преди да отвори вратата на гаража си. "Най-сетне свободен", гласи текстът, преди Цетше да потегли... в оранжево BMW i8 Roadster. На заден фон се вижда класически Mercedes 220.

"Благодарим, Дитер Цетше, за толкова много години вдъхновяваща конкуренция", казва в заключение рекламата.

Mercedes BMW закачка


Това не е първата такава закачка между двете компании. През 2016, когато BMW навърши 100 години, лично Цетше поръча огромни вестникарски карета, в които се казваше: "Благодарим, BMW, за сто години конкуренция". Отдолу с доста по-ситен шрифт се добавяше: "Предишните 30 бяха скучни". В заключение от Mercedes канеха колегите си от BMW да посетят музея им, за да се запознаят с "пълната история на автомобила".

 

0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Аз съм толкова "бенвеец", колкото ти си професор по литература. Ако те интересува как, питай гугъл, не е трудно
  • #10
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 3 месеца )
    тъй ли ве бенвеец! я да слезеш от е 34-та и да кажеш като как основните акционери в БМВ - фамилия Кванд са "спасявали" Мерцедес! от какво - от глупостите на бенвейците дето само гоуфаджийте могат ги стигна ...
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Daimler-Benz също оцелява благодарение на милионите на фамилия КванТ. Ама кой да чете...
  • #8
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Лорд М ( преди 3 месеца )
    Няма такова нещо като "вдъхновяваща конКУРенция"! Тя е изяждаща, унищожаваща, пришпорваща но никога вдъхновяваща! В този ред на мисли БМВ още не могат да преглътнат онзи позорен момент от историята си, когато почти бяха купени от Мерцедес и само милионите на фамилията Кванд ги върна обратно! Съответно VW - на прага на закриването през 1945г като създание на Хитлер ... Единствено Мерцедес има славна история без подобни срамни моменти - нещо което конКУРенцията не може да отмине ...
  • #7
    6 rate up comment 1 rate down comment
    JJDE ( преди 3 месеца )
    Висша форма на изкуство... какво повече да кажем. Това не е реклама - това е изкуство ! Малко могат да го разберат, но това е признание и респект, нищо че и като реклама може да се определи .
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Е вие сега какво очаквате от Дошо? С две гънки, как да разбере какво са имали предвид БМВ?
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    каква конглокенция всичко е картел и договорки за които всички плащаме солено в автосалона и в сервиза
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Аман от корекции ( преди 3 месеца )
    ... BMW са благодарни за конкуpенцията и ....
  • #3
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До коментар 3 ( преди 3 месеца )
    Прав си! Точно това е била целта. Реално BMW са благодарни за конглокенцията и усърдният труд, защото ако няма конглокенция, няма и развитие. Но бай Ганьо няма как да знае това :) В крайна сметка фирмите се развиват точно благодарение на конглокенцията помежду им. На времето в училище на 50 метра винаги бягах след по-бързи от мен, защото при по-бавните се обръщах да ги гледам и нямах стимул. Схванахте ми идеята.
  • #2
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    А уважението към "противника" бил той силен или слаб е прсото въпрос на култура, но това не всеки може да го разбере. Не съм сигурен, колко това е реклама на БМВ, колко оригианлен начин да почетат заслугите му и да покажат уважение (към конглокенцията). Нормално е, след като е направена от БМВ да има и лека закачка :).