fallback

Renault Megane R.S. Trophy-R отново е кралят на "Нюрбургринг" (ВИДЕО)

Хот-хечът свали Honda Civic Type-R от първото място на Северната дъга

Новият Renault Megane R.S. Trophy-R си върна званието "най-бърз автомобил с предно предаване" на Северната дъга на "Нюрбургринг", след като подобри рекорда на трасето. Френският модел записа 7:40,1 минути за обиколка и така измести от първото място Honda cIvic Type R, чието време беше 7:43,8 минути

Хот-хечът на Renault е оборудван със съшия двигател, на които разчиташе и версия R.S. Trophy - 1,8-литров бензинов турбомотор с 4 цилиндъра и мощност 300 к.с. (400 Нм въртящ момент). Той обаче е свали 130 кг. от теглото, като задните седалки са заменени от каркас за безопасност, а стъклата са заменени с плексигласови.

От Renault допълват, че е подобрена и аеродинамиката на автомобила. Направени са подобрения и по настройките на шасито. Какви точно са те, не се споменава, но от спортното подразделение на марката благодаря на партньорите си - фирмите Akrapovič, Brembo, Bridgestone, Öhlins и Sabelt.

Официално новият най-бърз автомобил с предно предаване ще бъде представено от пилотите на Renault във Формула 1 - Даниел Рикиардо и Нико Хюлкенберг, в рамките на Голямата награда на Монако на 24 май.

Снимки и видео: Renault

fallback
  • #23
    Илиан ( преди 4 години )
    Аре бе смешници къде сте
  • #22
    анонимен ( преди 5 години )
    Пикльовци къде нищо не разбират тръгнали да говорят против Рено смешни комплексарчета
  • #21
    Пацо ( преди 5 години )
    Някой в коментарите се присмива на Хонда, ама да ми хвалиш Рено пред Хонда....и то само защото Рено е основана през 1899г....Пич и Захарни Заводи Г. Оряховица правят локум Роза от 100 години, а Шведския Тоблерон се прави от доста по-скоро, но кое е по-вкусно и иновативно? Големи балъци сте да давате за пример производство на танкове и др.верижни машини. Купи си танк тогава от 1910г и карай него. Много е хубав щото е Рено ;)
  • #20
    До долния ( преди 5 години )
    недоразумението наречено рено дори влиза в колаборация (виж речника ако не разбираш) с фашистите през Втората световна и основателят му Луи Рено е осъден и разстрелян за това през 1945г!през следващите години Фердинант Порше им прави що-годе свястно моторче та да просъществуват въобще като фирмичка ...по-нататък е ясно - удобната полудържавна перачница и така до днес!
  • #19
    Хондел пръндел ( преди 5 години )
    Рено е съществува от 1899г. дори произвежда и малки танкове за 1 св,война.Хонда пуска първата си рикша някъде през петдесетте години на миналия век!Има,няма 50-60 г. след Рено.Иначе Хонда били от големите....хахахахаа да плача ли-да се смея ли!
  • #18
    До долния ( преди 5 години )
    Я вземи се поразрови в нета, тубата и кога видиш Type R без седалки да прави рекорд - обади се!А безсмислицата е в това, че всеизвестното с лошото си качество рено се пъне да е сред големите и за това сваля седалки, прозорци, изолации и т.н. и движи по голи ламарини! Като че ли някой го интересува, че записало поредният си фалшив "рекорд" при ежедневните посещения в сервиза ...
  • #17
    анонимен ( преди 5 години )
    До 11,ти да не си мислиш,че Хонда е взета от шоурума и я пускат на пистата,и прави рекорд. Все съм виждал наивници,ама това е върха на бора.Мечтатели! Всички за тези рекорди ги обезкостяват,и да някой бе написал,че са безсмислени,да но е факт,че повечето го правят,както и е факт,че Рено е носител на новият рекорд на Нюрбургринг за автомобили с предно,а какво е вашето мнение хората,които записват рекордите няма никакво значение.
  • #16
    анонимен ( преди 5 години )
    До коментор 10,а прочети и още малко за Луи Рено, как след това го реабилитират по повод помагането на фашисткия режим,за това,че е наредил на работниците да правят некачествени части,за да дефектират колите им след няколко десетки километри. От там идва и за лошото качество на автомобилите Рено,чупели са се само след 50км.
  • #15
    анонимен ( преди 5 години )
    И как на стария дизел ще му надуеш конете, като те половината са умрели?! С чипа връщаш част умрелите коне и толкова. Няма начин да направиш друго на стар и много каран дизел. То компресия няма ти конете с чип ще вдигаш? Не става само с чип тая работа. Бутала, сегменти, цилиндри и шлайфане на главата си трябва, за да стане нещо! Тези реклами с чиповете са за хора, които нищо не разбират и си мислят, че чипа ще им съживи гробницата. Не става!
  • #14
    До компетенцията ( преди 5 години )
    Това си е масова практика - купува се 15 годишен 2.0 дизел на половин милион км слага се чип да надуе от 150кс до 200+. И после се кара като за последно. И ама тя се чупи или катастрофира. То нито окачване, нито съединител, нито спирачки, нито турбо, нито инжектори. Нищо не е "оразмерено" и предвидено за такива коне и експлоатация
fallback
Последни