fallback

Най-надеждните коли във Великобритания за 2019 г.

Peugeot е лидер в класацията на JD Power, изненадата е последното място на BMW

Американската агенция JD Power публикува резултатите от годишното си проучване за надеждността на автомобилите за 2019 г. Класацията е направена след измерване на броя на на проблемите на 100 автомобила от даден модел във Великобритания. В проучването са участвали 11 535 собственици на нови коли, регистрирани от ноември 2015 до януари 2018 г.

Първото място тази година при марките е за Peugeot, чийто резултат е 77 повреди на 1000 автомобила. Следва Skoda с 88/100, а на трета позиция се нарежда Hyundai с 90/100.

Любопитното е, че само една премиум-марка успя да влезе в Топ 10, като това е Volvo. Шведите са на 10-позиция със 106/100, което е по-добър показател от средния за страната - 119/100. Най-изненадващ обаче е резултатът на BMW, който е на дъното на таблицата - 181/100. Баварците изостават от Audi (167/100) и Fiat (173/100).

Класацията на JD Power за 2019 г.

Агенцията е направила и класиране в различните класове.

Градска кола: VW up, Hyundai i10, Peugeot 108

Малка кола: Peugeot 208, Hyundai i20, Ford Fiesta

Компактна кола: SkodaOctavia, Seat Leon, Ford Focus

Среден клас: Vauxhall Insignia, Mercedes-Benz C-Class, VW Passat

Голяма и луксозна кола: Mercedes-Benz E-Class

Малък SUV: Vauxhall Mokka/Mokka X, Peugeot 2008, Nissan Juke

Компактен SUV: VW Tiguan, Peugeot 3008, Honda CR-V

Миниван: Ford C-MAX/Grand C-MAX, Vauxhall Zafira, Citroen C4 Picasso/Grand C4 Picasso

fallback
  • #20
    Jezza ( преди 5 години )
    Нашишете в гугъл " car reliability 2018 europe " и гледайте какво става. Точно обратното, пежото е на последно място в whatcar например. Прави впечатление при всички класации, че дъщерните Шкода и Сеат са винаги доста пред майка си. Абе пълен ъпсурд са тия класации като цяло.
  • #19
    анонимен ( преди 5 години )
    VW най-после минаха средата. Ще празнуват.
  • #18
    анонимен ( преди 5 години )
    Как не, Шкода и Пежо пред Хюндай...!?
  • #17
    zoom in ( преди 5 години )
    @lordloshИзвинявай, ама не знаеш какво пишеш - точно пък японските коли имат средно 3 или 4 нива на оборудване на всеки модел и дори най-ниското ниво е достатъчно богато. Това да не са ти ваговете, дето като видиш цената, знаеш че е само за купети с двигателя и чистачките - всичко друго в списъка: седалки, волан... абе квото се сетиш
  • #16
    lordlosh ( преди 5 години )
    То като цяло сигурно едно 70% от новите "екстри" къде ги изкарват са пълна глупост и ще им се кефиш само първата седмица и след това вероятно ще забравиш, че колата ти ги има.И само една справка Френските коли са с много богати серийно оборудване. Нищо общо с джапанките и немците, където доплащаш и то стабилно.Това, че нямат някои хай теч изгъзици изобщо не е проблем, дори напротив.Френските дръпнаха страшно много и всеки, който го отрича е много назад с материала и си живее в собствен свя ...
  • #15
    zoom in ( преди 5 години )
    нали се сещате, че докладваните проблеми при бмв-тата са най-вероятно свързани с софтуеъра, инфотеймънта, някоя безумна супер сложна екстра и т.н.бмв са пред дилемата или да предлагат нещо супер ново и ексклузивно, но недокрай тествано, или да са като другите - нищи чак толкова особено като екстри, но пък здравии всеки се решава като си купва кола - аз лично след 2020-та вече не смятам да им купувам новите "коли", на който и да било от производителите
  • #14
    zoom in ( преди 5 години )
    Наистина няма какво чак толкова да се счупи в една шкода или пежо (или която и да било друга нова кола) за първите 2-3-4 години... ОСВЕН ОБАЧЕ всичко което е свързано с новите високотехнологични ***, дето ги вкарват в колите без да са тествани по-продължително време (те докато ги тестват както би трябвало и те вече ще са по-стари от на конглокентите).За това тези проблемчета са основно за бмв и другите подобните бъкани с нови недотествани хай тек шит0ве.
  • #13
    AC/DC ( преди 5 години )
    Само се чудя, откъде по дяволите, изравят в тая медия някакви класации, коя от коя по неадекватна!?!
  • #12
    анонимен ( преди 5 години )
    Иначе си прав, че Королата е вечна кола и то точно с този двигател 1,6. Девет год.карах такава малко над 200 хил.км. и навъртях и освен консумативи,дискове и накладки друго не съм сменял. Очаквах окачването поне да се обади за толкова км.по хубавите ни пътища,но за мое учудване не мръдна и не напомни по никакъв начин за себе си.Така я продадох колата без забележки.Новият собственик искаше да минем през Тойота преди да я купи,за да я прегледат механиците.Всичко беше в топ състояние по колата.
  • #11
    анонимен ( преди 5 години )
    Тук в БГ нямаме право да коментираме генерално за здравината на даден модел или марка. Предвид че 90% от автопарка ни е коли новвнос с неясно минало. Дори най-калпавата италианка ако е гледана ще се държи прилично. Дори най-здравата японка като не е виждала смяна на масло от 100к км ще прави мизерии. Тук влиза утайката на европейския пазар, та е нормално всяка малко по-капризна кола да прави купища проблеми. А ние обичаме коли с екстри и съответно има много възможни проблеми
fallback
Последни