fallback

Най-надеждните коли във Великобритания за 2019 г.

Peugeot е лидер в класацията на JD Power, изненадата е последното място на BMW

Американската агенция JD Power публикува резултатите от годишното си проучване за надеждността на автомобилите за 2019 г. Класацията е направена след измерване на броя на на проблемите на 100 автомобила от даден модел във Великобритания. В проучването са участвали 11 535 собственици на нови коли, регистрирани от ноември 2015 до януари 2018 г.

Първото място тази година при марките е за Peugeot, чийто резултат е 77 повреди на 1000 автомобила. Следва Skoda с 88/100, а на трета позиция се нарежда Hyundai с 90/100.

Любопитното е, че само една премиум-марка успя да влезе в Топ 10, като това е Volvo. Шведите са на 10-позиция със 106/100, което е по-добър показател от средния за страната - 119/100. Най-изненадващ обаче е резултатът на BMW, който е на дъното на таблицата - 181/100. Баварците изостават от Audi (167/100) и Fiat (173/100).

Класацията на JD Power за 2019 г.

Агенцията е направила и класиране в различните класове.

Градска кола: VW up, Hyundai i10, Peugeot 108

Малка кола: Peugeot 208, Hyundai i20, Ford Fiesta

Компактна кола: SkodaOctavia, Seat Leon, Ford Focus

Среден клас: Vauxhall Insignia, Mercedes-Benz C-Class, VW Passat

Голяма и луксозна кола: Mercedes-Benz E-Class

Малък SUV: Vauxhall Mokka/Mokka X, Peugeot 2008, Nissan Juke

Компактен SUV: VW Tiguan, Peugeot 3008, Honda CR-V

Миниван: Ford C-MAX/Grand C-MAX, Vauxhall Zafira, Citroen C4 Picasso/Grand C4 Picasso

fallback
  • #30
    Да кажа ( преди 4 години )
    По здраво от жигула и лада няма
  • #29
    Ха ха ( преди 4 години )
    Иначе ТЮВ класациите винаги сочат щайга германка като по по най, а тук е гласът на истината....
  • #28
    lordlosh ( преди 5 години )
    Ходи се прегледай на лекар ако си мислиш, че долния коментар е мой.Френските коли винаги са били бъкани с екстри, за които не трябва да доплащаш, нищо общо с немските или японските.И забележи, че никъде не съм казвал, че френските коли са по-добри от немските или японските, прави разлика.И открай време Пежата излизат супер богати от завода, докато Японките макар да се подобриха в това отношение, все още е постна работата.Да не говоря колко по-евтини и на оферта са нивата на Пежо спрямо д ...
  • #27
    до: Факт!/lordlosh ( преди 5 години )
    Вземи пиши с едно име и стига се прави на шут! Казах ти да направиш пряко сравнение, а не да продължаваш да дрънкаш глупости с различни имена. Вземаш листите на 2 модела и сравняваш и после кажи, какво има във френските, а го няма в японските. И друго, я кажи коя година почнаха франсетата да слагат климатици в колите си базов модел! Кога почнаха и ел.стъкла да слагат? Помниш ли или амнезията за такива неудобни неща е пълна? Когато японците ги слагаха НЯМАШЕ европейска марка да ги слага в базови.
  • #26
    Факт! ( преди 5 години )
    Няма кола независимо откъде е която да бие френска кола по брой базови екстри.Базовото френско оборудване поне от едно 50 години е ненадминато в коли нисък клас базово има неща дето в Ес класите след 20 години ги слагат платено естествено.
  • #25
    До lordlosh ( преди 5 години )
    Дрънкаш пълни глупости. Направи пряко сравнение между 2 модела японски и европейски от един и същи клас и ела пак да си говорим кое е трагедия! Явно френското ти е на сърцето. Хайде сравнявай френска и японска коли! Кажи коя френска кола излиза с повече екстри в базата! А Хондите по-добре ги остави,ако искаш по-евтина кола!Ценовата им политика за Европа е наистина много неадекватна и наистина висока. Вземи нещо от по-масовата марка Тойота и да сравняваме!
  • #24
    lordlosh ( преди 5 години )
    @zoom in, те че имат нива на оборудване е така, но аз говоря за базовото ниво.И базовото ниво при Японките е трагедия. И при тях, както при немеца, всяка екстра се заплаща скъпо.Най-пресен пример ми е Хонда Сивика, която бях набелязал, но се отказах като видях цената, за оборудването, което аз исках.
  • #23
    Факт! ( преди 5 години )
    Vive La Republique Francaise Vivent les voitures francaises.Elles sont les meilleures!
  • #22
    анонимен ( преди 5 години )
    И къф е проблема да имаш 4 нива на оборудване? Избираш нивото, което те кефи и си поръчваш екстрите, които искаш, но ги няма в това ниво. Примерно, аз си поръчах кол предпоследно ниво на оборудване, защото не ми се даваха пари за разни радари, камери в купето и др. простотии, но си взех допълнително панорамен шибидах. ЛЕД осветление, къси, дълги, стопове и мигачи, както и ЛЕД фарове за мъгла. Поръчах и разни други неща и така си оборудвах колата (японска) точно както на мен ми харесва.
  • #21
    анонимен ( преди 5 години )
    И двата подхода си имат плюсове и минуси. Да имаш 4 нива и всичко 10 опции е много удобно. И особено ако пазаруваш втора ръка знаеш много добре какво получаваш. Но от друга страна държиш на някоя малко по-странна екстра иначе базовия модел те устройва - ами няма купуваш топ изпълнение и цакаш яко. А при другия вариант получаваш и плащаш само това което искаш, там недостатъка е че става малко по-скъпо и много вероятно да чакаш да ти сглобят и доставят колата
fallback
Последни