fallback

Моделите на Tesla вече сами си правят диагностика

Научиха се и да поръчват резервни части по интернет

Електрическите автомобили на американската компания Tesla се научиха сами да си правят диагностика. Освен това те вече могат да направят предварителна заявка за доставка на необходимите резервни части.

Изпълнителният директор на компанията Илон Мъск често повтаряше, че подобна услуга е "приоритет номер едно" за него и че смята да осъществи предлагането й през второто тримесечие на годината. Сега, освен сами се диагностицират, моделите на Tesla могат да се обадят на пътна помощ още преди автомобилът да е спрял окончателно на пътя поради някаква повреда. От своя страна собственикът на колата има опция да отмени обаждането.

Наличието на резервни части за автомобили от тази марка винаги е било проблем за клиентите на компанията. Сега Tesla е решила този проблем. Появата функцията беше потвърдена от собствениците на Model 3. Той разкри, че на екрана на автомобила му внезапно се появило съобщение за "Искане за ремонтно обслужване", каквото той не бил подавал.

"Във вашия Model 3 е открита повреда в системата за преобразуване на енергията. Необходимата резервна предварително е изпратена до избрания от вас сервизен център. Моля, използвайте мобилното приложение или влезте в профила си в Tesla, за да насрочите дата за посещение", се казва в съобщението.

От компанията вече официално потвърдиха появата на тази функция: "Нашите автомобили могат да следят някои детайли и системи, така че собствениците да знаят дали трябва да бъдат заменени".

fallback
  • #5
    Тинтири-минтири ( преди 4 години )
    Деде - 8 години ти е гаранцията за батерията САМО И ЕДИНСТВЕНО. Иначе на т'слата гаранцията е по-малка от на стар трабант едва 80 000 км. Няма компания с по-малка гаранция от тази!
  • #4
    Дядо Мраз ( преди 4 години )
    Май забрави те че Тесла е с 8 години пълна гаранция.Аман от ***.Кви кинти далнуваш.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    И какъв е проблема не разбрах?! Имаш налична някаква опция, която я ползваш или не. Хората ти дават улеснения, но Бай *** си мисли, че пак някой иска да го клати. А най-лесното е да отмениш заявката и да чакаш проблема. Ако се появи скоро, значи системата работи и си носиш последствията от недоверието, а ако не се появи проблем значи не работи и няма да я ползваш. Толкова е елементарно, но не чак толкова, колкото първите двама...
  • #2
    Тинтири-минтири ( преди 4 години )
    Поредната кретения на Мъск.Колата ти поръчва части щото е супер спешно и после чакаш 3 месеца за сервиз, освен ако не искаш да си играеш с високоволтов кабел и да си ги смениш сам. И по-важно - за къв бяс трябва д отменям нещо, за което не съм дал съгласие? Ако не съм съгласен, но пропусна да отменя просто да има повод друсаняка да ме чарджи с още кинти? Аре нема нужда...
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Става все по-лошо: кой ще ми гарантира, че няма да заложат програма, която да поръчва части, дори и да не са се развалили? При "нормалните" коли чуваш тракане, чукане, нещо изпушва и т.н., а тук някой (компютър?!?!) ти казва, че нещо ти е развалено, ама дали е така или не... Обаче ще ми го фактурират задължително, нали... :-(
fallback
Последни