Шестото поколение на Maserati Quattroporte е сред най-интересните бързи и мощни седани на световния пазар, като единственото притеснение на собствениците му е свързано с неособено убедителното представяне на италианската марка по отношение на издръжливост и надеждност.
Тук на сцената излиза неизвестният доскоро Адам Рединг, който иска Quattroporte да е по-семейно ориентиран автомобил. И се ражда комбито, създадено на базата на оригиналния модел.
Това не е първи опит в тази посока, още през 2008 Carrozzeria Touring Superleggera създаде униката Bellagio Fastback, но в Maserati засега нямат желание да развият гамата на GT моделите си в това направление. От миланската компания за каросерии тогава обявиха, че планират 25 бройки от интересния shooting brake, но след това не се е появила информация дали всички са били продадени.
Освен промените в каросерията, които са погълнали 1500 часа висококвалифициран труд, Рединг е решил, че моторът на Quattroporte също е за смяна. Така под предния капак се появява 3-литров турбодизел, дело на VM Motori. На практика, това е същият двигател, който се използва от Jeep и Ram, но под марката EcoDiesel.
„През по-голямата част от живота си съм реставрирал много и различни коли – Jaguar E-type основно, много модели на Aston Martin, Lancia, Bristol, Ferrari и т.н. – обяснява Рединг пред Autostorico. – Идеята при този проект беше да го направим на такова ниво, че той да е възможен като дериват на основния модел, създаден от Maserati.”
Рединг завършва комбито през 2016 година и досега му е навъртял над 10 000 километра.