fallback

Subary показа новото Legacy

Седанът е изграден на нова платформа и е получил турбомотор

Японският производител Subaru показа новото поколение на седана Legacy. Пре-миерата се състоя на международното автомобилно изложение в Чикаго, като ав-томобилът беше представен като „най-технологичното и икономично Legacy в цялата 30-годишна история на модела.

Новото Legacy е построено на глобална модулна платформа, която в удължен вариант е използвана и за 8-местния кросоувър Ascent. От него е взета и турбодвигателя с 4 цилиндъра, тип „боксер“. Работният обем на агрегата е 260 к.с. и 376 Нм въртящ момент, като той работи в комбинация с вариатор и симетрична система за задвижване на четирите колела.

Ускорението от 0 до 96 км/ч отнема на седана 6,1 секунди, а средният разход на гориво в градски условия, посочен от Subaru, е 9,8 л/100 км. Извън града новото Legacy харчи 7,3 л/100 км средно.

В конструкцията на модела е използвана 13% повече високоякостна стомана, като устойчивостта е увеличена със 71%, а износването – със 100%. Сега елементите от каросерията поглъщат с 40% повече енергия при удар.

Освен това, седанът предлага по-добри управляемост, комфорт и шумоизолация. Елементите на окачването са по-леки и по-твърди, а в салона има повече място на нивото на рамената и за краката на пътниците. Нивото на шум е намалено до 3 децибела. Обемът на багажника е 427 литра.

В оборудването на новото Legacy влиза мултимедийна система с 11,6-инчов вер-тикален сензорен екран (при базовата версия той е 7-инчов), точка за достъп Wi-Fi, четири USB-порта, аудиосистема Harman Kardon с 12 колони и сервиз, който позволява на клиентите на марката да ползват различни услуги – например, могат да си запазят маса в ресторант от разстояние.

В базовото оборудване на новото Legacy е включен и комплекс EyeSight със система за следене на мъртвите зони, функция за поддържане на лентата на движение, асис-тент при излизане от паркинг на заден ход. Допълнително се плагат специална камера, която следи за състоянието на водача и го предупреждава, като отвлича вниманието си от пътя.

Продажбите на модела в Щатите стартират наесен, като цената на базовата версия е 22 000 долара.

Снимки: Subaru

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    Това CVT ме спира да кажа че колата е супер,как може да сложиш *** вариатор на такъв пъргав двигател,все едно да сложиш елитен жребец да тегли каруца!
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    Тоя имам чувството, че си е писал с краката.
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    В сащ Е 22 000 долара и вижте колко ще е в бедна България?
  • #4
    sam ( преди 5 години )
    260коня 9,8 л/100 км.градско а извън 7,3 л/100 км средно. ускорява за 6 сек. и един мармот завива малки кученца порода Боксер в станиол....
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Скоро ще настигне средният клас автомобили като Мазда, Пежо, Хонда...
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    Хубаво нещо е Субару-ту.. а *** скъпо... И за купуване скъпо и за поддръжка скъпо.И е грозничко, така е.Но пък е хубаво :)
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    Гледайте какво пишете -> "Работният обем на агрегата е 260 к.с."
fallback
Последни