fallback

Mercedes-Benz запази короната си в САЩ

Марката продаде с 5000 повече коли от BMW през 2018 г.

Германската компания Mercedes-Benz завърши трета поредна година като най-успешния производител на луксозни автомобили в САЩ. Резултатите показват, че през 2018 г. марката е продала с 5000 коли повече от основния си конкурент BMW.

Mercedes-Benz завърши годината в Щатите с 315 959 продажби, което е с 6,3% по-малко от 2017 г. В същото време резлутатът на BMW е 311 014 (+1,7%). На трета позиция се нарежда Lexus с 298 130 (-2,2%), а на четърто е Audi – 223 323 (-1,4%).

Най-голям ръст записва Tesla, която е на пета позиция. Производителят на електромобили завърши 2018 г. със 182 400 продадени коли, което е с цели 48 000 повече от резултата за 2017 г.

На 6-о място е премиум-марката на Honda – Acura, чийто резултат е 158 934 нови коли, докато Cadillac заема 7-ото със 154 702 продажби.

Като цяло, общият пазар на премиум-автомобили в САЩ е спаднал с 0,3% до 2,01 млн. единици.

Снимка: Motor

fallback
fallback
Последни