Бензиновият V8 FSI с обем 4.2 литра има променена мощност от 400 к.с. (294 kW) и максимален въртящ момент от 475 Nm. При дизеловия TDI мощността е повишена до 395 к.с. (290 kW), а максималният въртящ момент 880 Nm. И в двата случая, въпреки повишената мощност, разходът на гориво остава непроменен – 9.5 литра на 100 км при бензиновия и 7.6 литра на 100 км при дизеловия агрегат.
Повишената мощност естествено изисква и нови спирачки, които вече са с по-големи вентилирани дискове. Окачването също е променено, като колата може да бъде приближена до пътя с между 40 и 80 мм. При скорост от над 130 км/час колата си връща стандартната височина.
От Hofele предлагат и нови лети джанти с размер 20 цола отпред и 22 цола отзад. Сред другите промени във външния вид да споменем новата предна броня с по-големи отвори за въздух, предните калници с отвори за вентилация, новите прагове, променена задна броня с дифузьор и четворен накрайник на ауспуха. Промени има и в интериора, който е решен в два цвята. Седалките и волана са кожени.