fallback

Avus измъкна от Audi TT RS повече динамика от Ferrari 612 Scaglietti

Тунинговото ателие Avus Performance представи своята програма за доработка на купето Audi TT RS.

Промените включват доработка на двигателя и модернизация на изпускателната система. В специално изявление за пресата, от Avus Performance казват, че тяхната версия на Audi TT RS ускорява от място до 100 км/час за 3.8 секунди. Това е с цели 8 десети от секундата по-бързо от стандартната версия. Нещо повече, динамиката на автомобила създаден от немското тунингово ателие сега е по-добра дори от тази на суперавтомобилите Ferrari F430 и 612 Scaglietti, които са с осемцилиндрови двигатели и мощност съответно 490 и 540 к.с. Промените направени от експертите на Avus на Audi TT RS включват монтирането на нова турбина и нова изпускателна система. Електронният блок за управление на двигателя (ECU) също е програмиран наново. Това е позволило мощността на двигателя с обем 2.5 литра и пет цилиндъра да достигне 460 к.с. или със 120 повече от стандартната версия. Доста по-високи стойности показва и максималният въртящ момент на тунинговата версия – 639 Nm (450 Nm при стандартната версия). Максималната скорост на колата е 312 км/час. Освен промените по двигателя и изпускателната система, ателието предлага и монтирането на нови регулируеми амортисьори, нови лети джанти с размер 20 цола от Sportec с гуми Hankook S1 Evo, с размер 255/30, а също така оцветяване на автомобила в матов черен цвят. В интериора се виждат седалки Recaro и алуминиеви педали. Цената на цялостната преработка не се съобщава, но пребоядисването на Audi TT RS струва 1999 евро, новите регулируеми амортисьори 1299 евро, а летите джанти 6400 евро.
Тагове:
fallback
  • #11
    дд ( преди 14 години )
    много си зле " TTRS и без никво напиляване бие всички М-модели на БМВ "от коя планета падаш бе олигофренски ауди-фанатик
  • #10
    ivo ( преди 14 години )
    сега видях в мобиле.де че нови ги има и за по 55000 евро така че това са смешни пари за тази визия и тези динамични характеристики дори и при 340 коня а с чипа на ABT за 60000 бона си вземаш невероятна играчка почти без конкуренция на пътя
  • #9
    ivo ( преди 14 години )
    оригинален чип тунинг от ABT струва 4000 евро и качва конете до 420 което си е направо убиец
  • #8
    the_DJ ( преди 14 години )
    612 Scaglietti е 12 цилиндрово ферари, понякога некомпетентноста на авторите тука ме изумява..
  • #7
    Анонимен ( преди 14 години )
    ttrs струва около 70000 евро и има по добри показатели от r8 на спринт до 100 км а ауди r8 струва 120000 евро така че си е добра бегачка за тези пари
  • #6
    123 ( преди 14 години )
    taq kola i s moq moskvich shte q to4kuvam s 1231231 avtovoza :D:D
  • #5
    Анонимен ( преди 14 години )
    motherfucking gorgeous man oh yhea :))
  • #4
    Анонимен ( преди 14 години )
    Мдааа 2,5 мотор 340 коня е нещо което не съм видял в БМВ, така че излез на улицата ,потърси край някой казан по голям клон и си го заври отзад. И като си го набиваш си повтаряй : TTRS и без никво напиляване бие всички М-модели на БМВ! След като го повториш 100 пъти може и да го запомниш. Добрите тунери си избират кво да напиляват. Не става от всяка пръчка сопа. След това може да почистиш клона от мизериите с уста. Айде марш..
  • #3
    Иво ( преди 14 години )
    За тея пари по-добре R8,по рентабилно и по-красиво е,освен това си се води суперавтомобил,а това е модификация на нормален
  • #2
    Анонимен ( преди 14 години )
    dibre 4e ima kadyrni tuneri da im opravqt zavodskite gre6ki hah... polu4io se e dobre ama cenata 6te stane neposilna za tozi avtomobil vse edno 4e si si kupil 2 TT RS
fallback
Последни