Специалистите от тунинговата фирма са сменили цилиндрите със изработени от специална стомана. От същата стомана са и буталата, разпределителните валове, клапаните и мотовилките.
Своето произведение хората от Edo Competition са нарекли Ferrari Enzo XX. От Edo са променили и охлаждането, изпускателната система, добавили са спортен въздушен филтър, нов съединител и нова маслена помпа. Всичко това е помогнало мощността да се качи до 789 к.с., а максималният въртящ момент да е 779 Nm.
Ускорението на Enzo XX от място до 100 км/час е за 3.2 секунди, до 200 км/час за 9 секунди и до 300 км/час за 19 секунди. Максималната му скорост е 380 км/час. От Edo са добавили някои карбонови части по каросерията, карбоново-керамични спирачки и нови леки черни джанти и състезателни гуми от Michelin.
Тези промени са намалили теглото на Enzo с повече от 100 кг.