Собствениците на автомобили от този модел винаги са имали желание да го направят по-отличим на пътя, с по-силен двигател.
Сега най-нова доработка на Golf се предлага от швейцарските тунери от Sportec. Резултатът е наречен Sportec SC 200. Доработката е на базата на Golf 1.4 TSI. Стандартно този модел има максимална мощност 118kW (160 к.с.) и максимален въртящ момент 240Nm.
При SC 200, чрез промени в електронното управление на двигателя мощността е повишена до 200 к.с. (това е мощността на Golf V GTI) и максимален въртящ момент 300Nm, налични още между 1800 и 3000 об/мин.
Доработеният Golf обаче изисква бензин с най-високо октаново число, за да покаже възможностите си. Ускорението от масто до 100 км/час е за 8.2 секунди. Това е с 1.4 секунди по-бързо от стандартния модел.
От Sportec са сменили и ауспуха със свой модел, като може да се поръча и ново окачване на автомобила заедно с нова спирачна система.
Сега най-нова доработка на Golf се предлага от швейцарските тунери от Sportec. Резултатът е наречен Sportec SC 200. Доработката е на базата на Golf 1.4 TSI. Стандартно този модел има максимална мощност 118kW (160 к.с.) и максимален въртящ момент 240Nm.
При SC 200, чрез промени в електронното управление на двигателя мощността е повишена до 200 к.с. (това е мощността на Golf V GTI) и максимален въртящ момент 300Nm, налични още между 1800 и 3000 об/мин.
Доработеният Golf обаче изисква бензин с най-високо октаново число, за да покаже възможностите си. Ускорението от масто до 100 км/час е за 8.2 секунди. Това е с 1.4 секунди по-бързо от стандартния модел.
От Sportec са сменили и ауспуха със свой модел, като може да се поръча и ново окачване на автомобила заедно с нова спирачна система.