fallback

Sportec повиши мощността на 911 до 858 коня

Стандартното Porsche 911 Turbo е с би-турбо двигател имащ 6 цилиндъра и обем 3.6 литра, а максималната му мощност е 480 к.с.

Специалистите по доработка на модели на Porsche от Sportec са решили да му добавят още мощ. Швейцарската фирма показва нова версия на 911 Turbo, наречена SPR1. При нея тунерите от Sportec са успели да получат впечатляващата мощност от 858 к.с без да променят обема да двигателя. Максималният въртящ момент е 868 Nm и е достъпен при 4200 об/мин. Движението се предава към четирите колела чрез механична скоростна кутия с шест предавки. Автомобилът има собствено тегло от 1345 кг., като съотношението мощност-тегло е 0.637 конски сили на килограм тегло. Според тунерите от Sportec, SPR1 ускорява от място до 100 км/час за 3.0 секунди, а до 300 км/час з 18.9 секунди. Швейцарската фирма обяви, че максималната скорост постигната от техния суперавтомобил на италианската писта Нардо е 380 км/час. Шасито на SPR1 има елементи от титан и карбон, панелите на каросерията са от карбон и фибростъкло, активното окачване е изцяло преработено, а спирачките с дискове от карбон са в стила на болидите от F1. Летите джанти са с размер 20 цола, а интериора е кожен. 
Тагове:
fallback
  • #9
    dops ( преди 15 години )
    na tiq nikoga ne im stiga mosthnost no tova Porsche e unikalno no ne mi haresva quattroto ;(
  • #8
    joe ( преди 15 години )
    abe maloymnici tochno tova porshe ste razplache smeshnite vi idei za kola parvo tova e porshe vtoro.. tova e leka kola nali sa seshtate malko kg mmogo kone = samolet i treto ne e praen v nqkoi garaj tuning-a a hora koito se zaniamvat ot adskoto vreme s tova a ne eksperimenti ( plus tova tova neshto e napraeno da izdarja da karash s 300 km/s s chasove ne za moment da gi dignesh )
  • #7
    Котоошу ( преди 15 години )
    Нисанчето ускорява за 3.5 " ама в шестък. Реалното е 3.8"
  • #6
    BMW ( преди 15 години )
    Не се притеснявай ТАм ще съм и за да не запукам някой невинен дръж си телефона в лявата ръка и без това така или иначе ще ти го взема и у вас ще утидем да ти разкача компа. Не се притеснявай .. Само гледай да си там.
  • #5
    Xtrax ( преди 15 години )
    kolko i da govorish za tuning i skyline i ala bala - nikoi ot posochenie nqma finesa Porshe-to, Nissanite sa po brutalni po agresivni, nqkaksi nqmat magiq v tqh - edin sebeuvajavasht se biznes men na sredna vuzrast koe mislish bi predpochel... ne stava vupros samo za dinamika - stava duma i za tursene na opredeleni nishi ot pazara. ;)
  • #4
    Анонимен ( преди 15 години )
    Нисана без да е тунингован до неразумните 800+ коня прави 3,5 сек!Предполагам сте виждали по драг рейсингите Скайлайна който от 2,5 литра вади 1000 + коня ,така че тия по-добре да не ги гледаме и да се тупаме по раменете ....Оня ден пак преглеждах видео от драг-овете и си спомних как на една Корса водещия спомена че мощтността при гумите! е 600+ коня .Така че щом в БГ-то самодейците правят такива героизми въобще не ми хвалете Порша.Мога и още един пример да дам - Алфа от 70-те 1,4м3-450коня.
  • #3
    BMW ( преди 15 години )
    BMW-GTR къде си бе? Цял ден ли ще се криеш ? Просто ти напомням за срещата ,която искаше да направим. Днес В 13.40ч. на площад Тройката пред БМС -Българската кухня. Още чакам да се опишеш за да знам как да те разпозная.
  • #2
    Анонимен ( преди 15 години )
    Незнам кво ще ти се проясни ама рекорда на GT-R за най-бързо ускоряващ 4-тириместен автомобил в дициплината от 0-100км тва Порше го е отнесло като багер цинкова кофа.
  • #1
    vel_co ( преди 15 години )
    Очаквам скоро и Нисан да "пипнат" подобаващо легендарния си GT-R и да излязат срещу това тук.Тогава,надявам се,ще ни се проясни защо Порше струва толкова скъпо.
fallback
Последни