fallback

Hamann извади 600 к.с. от Mercedes-Benz G55 AMG

Немската тунингова фирма Hamann представи нова програма за доработка на Mercedes-Benz G-Class, наречена Typhoon.

Автомобилът е създаден на базата на съществуващия спортен пакет на AMG, съобщава изданието Worldcarfans. Виждат се нови елементи по каросерията, включително нова предна броня, нов спойлер и LED фарове за през деня. Променен е и капака на двигателя, в който са се появили големи отвори за въздух. Нова е радиаторната решетка, а черупките на външните огледала са от карбон, както и дръжките на вратите и отворите за въздух на предните калници. Задната броня също е преработена, като се е появил интегриран в нея дифузьор, на края на покрива има нов спойлер, задните светлини са затъмнени. В двата края на задницата са разположени по три накрайника на ауспуха. Двигателят с осем цилиндъра и обем 5.5 литра на AMG е станал още по-мощен след намесата на експертите от Hamann, като стандартните 500 са увеличени на 600 к.с. Повишен е и максималния въртящ момент с 82 Nm и вече достига 782 Nm. Този резултат е постигнат след модернизиране на механичния компресор на двигателя, нова програма на електронното му управление (ECU) и монтирането на усъвършенствана скоростна кутия. Според данните от Hamann, тунинговият Mercedes-Benz G-Class може да ускори от място до 100 км/час за 5.1 секунди ( с 0.4 секунди по-бързо от версия AMG) и да постигне максимална скорост от 261 км/час. При G55 AMG максималната скорост е ограничена електронно до 210 км/час. Интериорът е решен в два цвята - черно и червено.
Тагове:
fallback
  • #11
    EmoXide ( преди 15 години )
    Хахахахаха!Няма как да не се съглася с теб!
  • #10
    бай Кольо Ръждата ( преди 15 години )
    Идеалната кола за чалга певици.
  • #9
    EmoXide ( преди 15 години )
    Прав си!Тази машина трябва да има шнорхел, лебедки отпред и отзад, по-високо офроуд окачване и гуми. Дизелов двигател с голям въртящ момент.Тези турбо извращения, които правят с автомобила, са според мен гавра с идеята на този доказал се офроудър.
  • #8
    The Stig ( преди 15 години )
    Sigyren sum 4e tova 6te bude edna neveroqtna ma6ina, s koqto 6te izpukva6 pred ostanalite po ylicata, no vse o6te ne vijdam smisula ot takiva koli..ne moje da bude sportna kola, ve4e i za hard-offroad ne stava.. nz
  • #7
    Niki ( преди 15 години )
    I vse pak, vupreki kicha, si mislq po velika mashina ot Mercedes G class nqma.Shtom i Papa mobila e G class, pravete mu smetka :)))G-CLASS RULES
  • #6
    BMW Fen ( преди 15 години )
    da taka e nastina na barbus e 700 konq i 1100 Nm no dwigqtelq e 6.3 i e bi-turbo razlikata e ogromna ;)
  • #5
    Коне, магарета... ( преди 15 години )
    И за какво са му на някого 600 или 700 коня? Особено за България? Какво ще ги прави? То вече няма такива големи конюшни...
  • #4
    RWD ( преди 15 години )
    Егати кича. Версията на BRABUS е за предпочитане,а и показателите и са много по-внушителни. 700 коня и 1100 Nm.
  • #3
    Анонимен ( преди 15 години )
    To hubavo ,4e gi e izvadil ama kade 6te gi pahne
  • #2
    yo ( преди 15 години )
    mi kak shi e losho to napravo si e kato polet
fallback
Последни