fallback

G-Power представи най-бързото купе на BMW

За официалната тунингова фирма на BMW, G-Power, няма нещо което да е с достатъчна мощност или прекалена максимална скорост.

Те вече преработиха седана М5 и SUV модела Х5. Сега представят една наистина екстремна версия на 635HP M6 Hurricane. Наречено Hurricane CS, купето M6 е с подобрена версия на турбодвигателят V10 познат от M5 Hurricane, като мощността му е повишена до 750 к.с. Той позволява максималната скорост на автомобила да достигне 370 км/час. Това е най-бързото купе на BMW произвеждано някога. За да отговори на новата динамика, колата е с гуми Michelin Pilot Sport PS2 с размер 255/35 ZR 19 отпред и 305/30 ZR 19 отзад. От G-Power предлагат и версия за M6 с джанти 21 цола Silverstone Diamond с гуми 255/30 ZR 21 (отпред) и 295/25 ZR 21 (отзад), които обаче са за скорост „само” до 340 км/час. Подобренията по двигателя V10 на  M5 Hurricane включват промени в електронното управление (ECU) и нови компресори. Те позволяват максималната мощност от 750 к.с. да бъде на разположение от 7 500 до 8 000 об/мин. Максималният въртящ момент е  800Nm и е наличен при 5 000 об/мин. В същото време G-POWER сменя цялата изпускателна система на BMW M6 с такава направена от титан, с тегло по-ниско с 24 кг. от фабричната. По-ниското тегло и новата мощност помагат на Hurricane CS да ускори от място до 100 км/час за 4.4 секунди, до 200 км/час за 9.6 секунди и до 300 км/час за 26 секунди. Спирачната система е от карбон и керамика с дискове имащи размер 380 мм, които имат по-ниско тегло с 50% от стандартните. Окачването от RS позволява да се регулира височината на колата, като може да се избира между 9 възможни режима. За каросерията на M6 Hurricane CS от G-Power предлагат специален aero kit, включващ нови калници, променени брони, отвори за вентилиране на капака на двигателя, спойлери от карбон и заден дифузьор. В интериора виждаме седалки от карбон и фибростъкло, нов спидометър оразмерен до 400 км/час, табло от карбон и фибростъкло и нов спортен кожен волан. Цената на този суперавтомобил определена от G-Power започва от 360 000 евро.
Тагове:
fallback
  • #30
    onZIT;CC ( преди 15 години )
    Evalata na bmw , gledam 750 konq i 370 kmph , nastigat nai-burziq model na mercedes SLR McLaren koito e 350 kmph , 720 konq , ama SLR-a nabira po-burzo , bmw-to diga poe4e , i dvete sa dobri .. sq 4akame nowiq mercedes SLS , koito se o4akva da e dosta po-dobur ot SLR-a :)
  • #29
    BMW FEN ( преди 15 години )
    towa za nastighaneto na Bugatti e palna glupost BMW ako iskaha da naprawqt po barza kola ot bugatti veyron otdawna da se slu4i vse pak ot 10 cilindara izvli4at 750 hp samo s 2 turbokompresora, a Bugatti ot 16 cilindara s 4 turbokompresora 1000hp predstawete si BMW 16 cilindara s 4 turbokompresora...elementarna aritmetika dori okolo 1300-1400 konq 6te e moje bi :) bugatti *** my *** durmadan :D :D :D
  • #28
    anonimen ( преди 15 години )
    ave pi4 toq dvigatel e po tejak kak da trlgne iskash pak ima mn mosht i ako mu nasurkash gazta nemojesh da trlgnesh daje ;)
  • #27
    M_Power ( преди 15 години )
    horata sa kazali mercedes tsar na putia BMW huligan na utia Questo e la verrita
  • #26
    zczxvbxcvbx ( преди 15 години )
    awe bmw si e terikatska kola
  • #25
    unit ( преди 15 години )
    e dobre de ama vse pak 250 konq otgore ,ta seriinata m6 gi pravi po4ti s 0.2s po bavno,stranno
  • #24
    Triforce ( преди 15 години )
    Може и да няма грешка! Просто този двигател се развърта на по-високи обороти, понеже е тежък. Има модели на Ферари, които от 0-100 са по-бавни от на Порше, ама от 0-200 ги бият. Мен ме кефи, че за 26 секунди вдига 300 :))))
  • #23
    unit ( преди 15 години )
    Da naistina 6te ima gre6ka v uskorenieto, tai kato seriinata M6 gi razviva mislq okolo 4.5 ili 4.6 ,a tova 6te e sas sekunda po barzo:))))) vse pak 250 katara otgore
  • #22
    kh ( преди 15 години )
    каде прочете че искат да стигат Bugatti???
  • #21
    unA ( преди 15 години )
    Според мен има грешка относно ускорението й до 100 .Най-вероятно е 3.4 ?!
fallback
Последни