Купето на R8 е променено с aero kit от карбон и фибростъкло. Виждаме нов преден splitter, нови прагове и дифузьор отзад. Колата е със специални лети джанти оцветени в черно от много лека сплав с размер 20 цола.
Стандартният двигател V8 на Audi R8 с обем 4.2 литра е модернизиран, като му е добавен специален фирмен компресор, който помага да се повиши мощността значително от стандартните 420 на 560 к.с. Значително е нарастването и на максималния въртящ момент – с 34% (от 430 на 580Nm.).
Собствениците на R8 с двигател V10 5.2 FSI също ще са доволни да знаят, че MTM са подготвили електронен тунинг на управлениено на двигателя (ECU), който повишава мощността от стандартните 520 на 560 к.с.
Другите промени извършени от MTM включват изцяло нова ауспухова система с четири черни керамични накрайници, окачване с регулиране височината на колата по отделно или заедно на предната и задна оси с 40 мм и системата Magnetic Ride System.