IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Амбициозно присъствие на тунерите от Sportec в Женева

Sportec е сред тунинговите фирми с най-голям щанд на автомобилното изложение в Женева.

Амбициозно присъствие на тунерите от Sportec в Женева
Ще ви представим три от автомобилите на фирмата, показани на изложението. 


Първият е RS700 и така според  Sportec трябва да изглежда Audi RS6. Колата е с двигател V10 с обем 5.0 литра. Електронното управление на агрегата обаче е променено и е прибавен нов катализатор към изпускателната система. Това е позволило мощността на автомобила да достигне 700 к.с. (522kW), а максималният въртящ момент 800Nm. При стандартния модел мощността е 580 к.с. (426 kW), а максималният въртящ момент 650Nm.  


Големият седан доработен от Sportec вече предлага ускорение до 100 км/час за 4 секунди, до 200 км/час за 12 секунди. Максималната му скорост е ограничена електронно до 310 км/час. 


Вторият модел на Sportec е наречен SPR1 M. На пръв поглед доработеният автомобил не се различава много от оригинала  Porsche 911 Turbo, на чиято база е създаден. Ново масивно задно крило и джанти с голям размер са новите неща. 

Промените обаче са в динамиката на колата. Ускорението на SPR1 M от място до 100 км/час е за 2.9 секунди. Това е постигнато от  Sportec като е преработен базисния модел почти напълно. Използвани са нови олекотени материали, сплави и смеси. 


Това е помогнало собственото тегло да бъде намалено значително. Преработеният двигател предлага максимална мощност от 858 к.с (631kW) и максимален въртящ момент 880Nm. 

Третият модел на Sportec, който искаме да ви представим от Женева, е SP550mc. Той също така е създаден на базата на  Porsche 911 Turbo, но целта му е да покаже, че не е задължително мощните спортни коли да са главни замърсители на околната среда. 


Според съобщението на Sportec за пресата, този автомобил има значително по-ниски вредни емисии от CO2, въпреки повишената мощност в сравнение със стандартния модел. Това е станало като е добавена система позволяваща колата освен с бензин да работи и на природен газ (CNG), като водачът може да превключва от едното на другото гориво с бутон на таблото. 


Максималната мощност на двигателя би-турбо с обем 3.6 литра е 550 к.с. (410kW), максималният въртящ момент е 705Nm. Според тунерите колата ускорява от място до 100 км/час за 3.7 секунди, до 200 км/час за 11 секунди, а максималната й скорост е 331 км/час. 

Специалните гуми Michelin Pilot Sport PS2 подсигуряват с 19% по-ниско съпротивление и така допринасят за по-ниския разход на SP 550mc. Аеродинамичните допълнения по каросерията също работят в тази посока. Променен е предния спойлер, нова е престилката от три части, а отзад се е появил нов голям спойлер, тип крило.
0 от 500