Тунерите от Blitz са заменили автоматичната трансмисия с двоен съединител на базовия GT-R със секвенциална ръчна скоростна кутия от Hollinger. Серийното задвижване на четирите колела е пренесено изцяло към задният мост на автомобила, което допринася и за олекотяването на доработката. Няколко излишни килограма са премахнати и с отстраняването на климатроника и някой други ненужни на един състезателен автомобил, уреди.
От тунинг фирмата все още не са дали подробна информация за динамичните качества на доработеният автомобил. Стана ясно, че Blitz Nissan GT-R ще се захранва от базовият twin-turbo V6 агрегат с обем 3.8 литра, който е останал с непроменена мощност. Доработки са направени единствено по окачването, спирачките и изпускателната система на автомобила, която е изяло подменена. Нови са и кованите, магнезиеви джанти - BRW09MAG.