Туниг пакетът включва силова и оптична доработка на спортното купе.
Намесата на Hamann е ясно изразена в интегрираният аеродинамичен пакет. Новите брони, спойлера отзад и прагове на автомобила, допълнени от внушителни алуминиеви джанти, подсказват за увеличената мощ на двувратото Bentley. Серийната мощност на W12 агрегата достига 600 конски сили, които явно са били недостатъчни за специалистите от Hamann.
Все още няма официална информация за техническите характеристики на автомобила, но според запознати доработеното от Hamann - Bentley ще разполага с увеличена с 1/3 мощност спрямо базовата версия. За тази цел тунерите са препрограмирали електронното у равление на агрегата (ECU) и са заменили цялата изпускателна система, а за да запази сигурното си поведение на пътя, тунерите от Hamann са интегрирали опримизираното окачване и нови спирачки.
Изисканият интериор на Bentley Continental GT и GT Speed, след намесата на Hamann е придобил по-агресивен и спортен вид, благодарение на комбинацията от червена кожа и карбонови елементи.