Тунинговият проект е реализиран от TRC Italia. Колата е преработена изцяло, като са променени каросерията, двигателя, интериора, спирачната система и окачването.
Турбодвигателят на MiTo с обем 1.4 литра, който стандартно предлага 155 к.с, е преработен основно и мощността му е повишена до 220 к.с. Двигателят е променен от Mariani, турбината е изцяло нова, добавен е метален катализатор, сменен е ауспуха от неръждаема стомана с четири накрайници. Въздушният филтър е в специална карбонова кутия.
Окачването е ново, регулируемо, с пружини KW, като доближава автомобила до пътя с 40 мм. Стандартната спирачна система е подменена с Tarox B33.
По каросерията на M430 има допълнения в стила на Ferrari F430. Сред тях са предната броня с два отвора за въздух, страничните отвори за въздух и новата задна броня с карбонов дифузьор от фирмата MB. От карбон е и спойлерът над задното стъкло, както и пръстените около фаровете. Нови са и праговете на автомобила.
Най-екстравагантната част от M430 са вратите в стил Lamborghini. Marangoni са обули MiTo с червени гуми с размер 225/35R18 Y. Джантите са Oxigеn Crystal black с размер 18 инча.
В интериора седалките, тавана и килимите са от специална материя в три тоналности. Лостът за скоростите, облегалката за ръцете между предните седалки и лостът на ръчната спирачка са изработени от Isotta, като в тях са вградени и камъни от Swarovski.