Първата концепция на седана е наречена RKSport Genesis. Колата е с компресорна версия на двигателя Tau V8 с обем 4.6 литра и максимална мощност 460 к.с. Двигателят е и със системата за деактивиране на част от цилиндрите, която намалява разхода на гориво, особено при градско каране.
Според производителите от RKSports, колата ускорява от място до 100 км/час за 4.9 секунди. Тунерите от RKSport са си партнирали с още няколко фирми и са оборудвали автомобила с 20 инчови лети джанти от Enkei Performance, спирачна система от Baer, пружини от Eibach и ауспух от Magnaflow.
Автомобилът е в цвят Platinum Silver и има някои аеродинамични промени по каросерията.
Вторият седан Genesis представен на изложението SEMA е разработен в кооперация с автомобилното списание RIDES. Колата е оборудвана с много дигитална техника, вкл. три компютъра, 20 инчов Apple Cinema Display, 8.4 инчови VGA монитори на задната част на облегалките за глави от предните седалки, iPod Touch, iPhone 3G, high-speed Wi-Fi интернет връзка и висококачествена surround sound system.
Джантите са с размер 22 инча, колата е с нови предна броня и прагове, понижено окачване и затъмнени фарове.
Третият от моделите Genesis Sedan представен във Вегас е концепция разработена заедно със списание DUB Magazine. Всъщност колите на DUB са две – една черна и една бяла. Характеризират се със специален интериор, висококачествени аудио и видео системи, 22 инчови джанти и спортни гуми от Pirelli.
Още снимки на Hyundai Genesis от SEMA 2008