fallback

Roock отбелязаха победата си на Le Mans с Porsche RST 600 LM

Немската тунингова фирма Roock пусна своя версия на Porsche 911 Turbo в чест на своята победа в 24-те часа на Le Mans преди десет години.

Фирмата е разработила нов спорт - пакет за Turbo, като версията е наречена RST 600 LM. В доработката на модела влиза модернизация на шестцилиндровия двигател с обем 3.6 литра, която е увеличила мощността му до 602 к.с. Максималният въртящ момент е достигнал 827 Nm. Това е постигнато чрез промени в блока за управление (ECU), монтиране на нови турбини, доработка на системата за впръскване на горивото и монтиране на изпускателни тръби от титан. Скоростната кутия е познатия Tiptronic S. Тунинговото Porsche 911 Turbo от Roock ускорява от място до 100 км/час за 3.1 секунди, (с 0.5 секунди по-бързо от базисната версия), а максималната му скорост е 340 км/час. Освен промените по двигателя от тунинговото ателие предлагат регулируемо спортно окачване, 380 милиметрови спирачни дискове, специални джанти от алуминиева сплав и аеродинамични допълнения за купето. В интериора са се появили различни детайли от карбон, нови спортни седалки и модернизирана централна конзола на която има и допълнителни контролни циферблати.  
Тагове:
fallback
  • #15
    Анонимен ( преди 15 години )
    И ти стискай за Порше, на някоя селска гонка, защото в спортовете на големите порше и ВАГ ги нема, сигурно щото са на божурище д арадват селяни като тебе и тези от АУТОМЕДИА
  • #14
    XXX ( преди 15 години )
    Do No.9 Dobre ,vizhdame ,che PORSCHE ti etran v ochite. Shtom spomenavash za Force INDIA bi tryabvalo da napishesh ,che i tehniyat dvigatel e ot Ferrari - Tipo 056 V8/2,398cc. Stiskai im poveche paltzi tazi sedmitza v Shanghai GP.
  • #13
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ама кво Ферари ? Каква Формула-1 !!! То половината модели на Порше бият Ферари и това не е тайна и от Ферари никога не са го отричали и винаги са избягвали директен сблъсък. Както и Ламборджини и SLR Макларъна и Пагани Зонда и Макларън Ф1 и още много други супер-спортни марки бият Ферари ... Страшно много марки бият серийните Ферарита!! Вие кви глупости пишете? Само най-мощния РУФ на Порше ,който е по бърз и от Бугати и вдига 409 километра скорост е с близо 80км. повече от максималната скорост на Енцо-най-бързото серийно Ферари.. То бива *** една книжка да не е отворил ама иначе обижда на селяци и голфаджии.. ха ха *** ,*** *** с каруца тръгнал да обижда на голфаджии Порше-феновете.. Ти си мега-необразован ***, признавам по-*** от теб рядко може да се види.
  • #12
    NANI ( преди 15 години )
    Az s1m fen na Ferrari,kogato stava v1pros za F1,v dneshni vremena te sa nai-dobrite,no predi okolo 20 godini ne e bilo taka.Imalo e period v,koito Ferrari ne sa pe4elili titla pove4e ot 10 godini,za neq sa bili abonirani McLaren i poznai koi im e bil partnior v razrabotvaneto na bolida?I predi da obijdate pro4etete malko i ne govoret na izust!
  • #11
    Анонимен ( преди 15 години )
    Porsche returned to F1 again in 1991 as an engine supplier, however, this time with disastrous results: The Footwork cars powered with the overweight double-V6 failed to score a single point, and failed even to qualify for over half the races that year; Porsche has not participated in Formula One since.Много са добри нали, ***!
  • #10
    NANI ( преди 15 години )
    Ti gledal li si F1 nqkoga we?Ili pone pointeresuval li si se ot istoriqta i?
  • #9
    Анонимен ( преди 15 години )
    Селяци радвайте се на мижавите си победи в Льо Ман Льо сран. Ферари, ако трябва да пускат кали на всичките си титли във Формула1 няма да смогнат. За това никога безличните поршета няма да бъдат на нивото на ФЕРАРИ. Защото при последното си участие при големите във Ф1, *** Порше нямат и 1 спечелена точка. Нещо като Форс Индия в момента, само че още по-слаби! ***!
  • #8
    Анонимен ( преди 15 години )
    Споко Порше и Ламборджини са си една фирма и могат спокойно да си менкат технология. Но ако трябва да ги сравняваме то точно Ламборджини LP 640 губи и то значително от точно това Порше по горе на снимката. И то само за сравнение ще ви дам характеристиките в кушията между трите най-спортни европейски автомобила. Поршето вдигна 300 км. за 24 сек. Ламборджинито за 34сек. А SLR Макларън за 36 сек. Просто Поршето е много бързо и вдигаше 350 максимална скорост ,Ламборджинито също 350км. А SLR 340км. максимална скорост. Няма кво да коментираме тези марки и тези скорости но просто Поршето лети пред тях а и може да се кара спокойно като градска кола за разлика от другите две ,които при потегляне превъртат гуми заради големия въртящ момент. И са неудобни за ежедневно каране.
  • #7
    XXX ( преди 15 години )
    V statiyata stava duma za izvoyuvana pobeda na "boinoto pole" ot PORSCHE a ne za italianska moda .Vinagi prevazhodstvoto i krasotata sa predizvikvali zavist u ostanalite.
  • #6
    Анонимен ( преди 15 години )
    Tehnologi4no nito edna kola ne e po-dobre napravena ot Porsche. Na praktika nai-dobrata kola vinagi e bila Mercedes ;)
fallback
Последни