fallback

Vorsteiner създаде BMW M3 с характеристики на CSL

За разлика от повечето немски тунери, които обикновено работят с моделите на една фирма, американците от Vorsteiner доработват и трите луксозни немски марки - Audi, Mercedes и BMW.

Най-новата разработка на Vorsteiner е на BMW M3, като най-интересното е, че във Vorsteiner именно на базата на тази доработка са направили опит да съживят моделите на BMW обозначавани като CSL. Те се характеризират с по-леко тегло и допълнителна мощност, което им позволява да постигнат невероятна динамика и да доставят несравнимо удоволствие от управлението им. Най-новото творение на Vorsteiner се характеризира със заместване на много оригинални части с такива изработени от карбон и фибростъкло. Заедно с ауспуховата система от титаниум това допринася за понижаване теглото на автомобила. От друга страна Vorsteiner M3 е с повишена мощност на двигателя V8, който има с 40 коня повече от стандартния и предлага максимална мощност от 460 к.с. (343kW). Повишен е и максималният въртящ момент, който е достигнал 445Nm, вместо стандартните 400Nm. Електронното ограничаване на скоростта е преместено, като позволява на Vorsteiner M3 да постигне 320 км/час. Vorsteiner планира още в съвсем близко бъдеще да извади мощност от 500 к.с. от този автомобил и да постигне с M3 скорост по-висока от 320 км/час. Шефът на M Division в BMW Лудвиг Вилиш (Ludwig Willisch) наскоро разкри, че те самите няма да правят версия CSL на сегашното поколение BMW M3 поради липсващо търсене. 
Тагове:
fallback
  • #22
    Анонимен ( преди 16 години )
    Първо Мика Хакинен е двукратен световен шампион във Формула 1 !! И е карал много по-бързи коли от теб и мен! Второ е милионер и едва ли от Ауто-билд са платили милиони на него и на всички състезатели от цяла Европа когато се избираше автомобил 1 ! Второ в тестовите коли дори имаше SLR Макларън 620 коня, които е много по бърз от М3 а и Хакинен бе състезател на Мерцедес! Така ,че никой няма да си плюе на кариерата за няколко хилядарки. Просто човека си бе обективен и с ръка на сърце си призна ,че новата Четворка е невероятна и му донася най-голяма удоволствие от шофирането. Ти може и да се изумяваш от мощноста но Хакинен не той все още е състезател! И кара най-бързите коли и това отдавна не го впечатлява.
  • #21
    dido ( преди 16 години )
    Представяш ли си всички да мислеха като мене или като тебе...? А това което е казал е меко казано смешно. Ако ми дадат определена сума, ще кажа че ми е по-приято да ходя пеш, вместо да карам бмв! Според теб, възможно ли е някой, особенно пилот, да предпочете 2.0 ТДИ пред кола с 420 коня под капака? хахахахха
  • #20
    Анонимен ( преди 16 години )
    Само дето Мика Хакинен каза ,че новата А4 2.0TDI му носела много по голямо удоволствие при шофирането от М3 и класира Аудито на 1-во място след като кара доста автомобили а М3 я прати на 3-то. Така ,че от това по показателно нямаше как да е!
  • #19
    dido ( преди 16 години )
    Е какво толкова!? Просто последната версия на М3 няма CLS изпълнение. Не се засягайте излишно! Тройката, особенно "М", е кола с толкова традициии и награди. Как ще има нужда от съживяване. Според мен са имали предвид само CLS моделите(Е36 също няма CLS модел).Тройката е великолепна! И много по забавна от всяко ауди!
  • #18
    Анонимен ( преди 16 години )
    Мисля ,че статията е доста унизителназа БМВ!! Цитирам части от нея: Vorsteiner санаправили опит да съживят моделите наBMW!!! Е те толкова са им умрели моделите , че тунерите от САЩ тръгнали да ги съживяват. ха ха ха.. голяма подигравка..
  • #17
    Анонимен ( преди 16 години )
    Мисля ,че статията е доста унизителназа БМВ!! Цитирам части от нея: Vorsteiner санаправили опит да съживят моделите наBMW!!! Е те толкова са им умрели моделите , че тунерите от САЩ тръгнали да ги съживяват. ха ха ха.. голяма подигравка..
  • #16
    Razboinik ( преди 16 години )
    Tva vse edno s1m go pravil po trud i tehnika
  • #15
    slavo ( преди 16 години )
    Каде са феновете на БМВ бих попитал аз щом се опитват да саживат едва ли не умрялата М3 явно БМВ имат много фенове щом им замират моделите
  • #14
    Anonymous ( преди 16 години )
    На мен също заводската версия на М3 ми харесва много повече, но Аudi S5, ще ме прощавате, е уникално като дизайн! Изключително красива кола :)
  • #13
    Anonymous ( преди 16 години )
    На мен също заводската версия на М3 ми харесва много повече, но Аudi S5, ще ме прощавате, е уникално като дизайн! Изключително красива кола :)
fallback
Последни