fallback

Vorsteiner създаде BMW M3 с характеристики на CSL

За разлика от повечето немски тунери, които обикновено работят с моделите на една фирма, американците от Vorsteiner доработват и трите луксозни немски марки - Audi, Mercedes и BMW.

Най-новата разработка на Vorsteiner е на BMW M3, като най-интересното е, че във Vorsteiner именно на базата на тази доработка са направили опит да съживят моделите на BMW обозначавани като CSL. Те се характеризират с по-леко тегло и допълнителна мощност, което им позволява да постигнат невероятна динамика и да доставят несравнимо удоволствие от управлението им. Най-новото творение на Vorsteiner се характеризира със заместване на много оригинални части с такива изработени от карбон и фибростъкло. Заедно с ауспуховата система от титаниум това допринася за понижаване теглото на автомобила. От друга страна Vorsteiner M3 е с повишена мощност на двигателя V8, който има с 40 коня повече от стандартния и предлага максимална мощност от 460 к.с. (343kW). Повишен е и максималният въртящ момент, който е достигнал 445Nm, вместо стандартните 400Nm. Електронното ограничаване на скоростта е преместено, като позволява на Vorsteiner M3 да постигне 320 км/час. Vorsteiner планира още в съвсем близко бъдеще да извади мощност от 500 к.с. от този автомобил и да постигне с M3 скорост по-висока от 320 км/час. Шефът на M Division в BMW Лудвиг Вилиш (Ludwig Willisch) наскоро разкри, че те самите няма да правят версия CSL на сегашното поколение BMW M3 поради липсващо търсене. 
Тагове:
fallback
  • #32
    bobas ( преди 16 години )
    Bmw има едни от най-хубавите гуми демек безопасни гледал съм по dis. как едно баварче M3 със спукана гума поддържаше 160 и тая колица си я бива много. Супер е !!!!!
  • #31
    cartel ( преди 16 години )
    N4 po4eti malko literatura priqtelio,predi da puska6 tuk i tam komentari,izlaga6 se samo.Qvno ne si nikak zapoznat s metalite,tehnite cvetove,izdyrjlivost na opredelana temperatura i t.n. i t.n. i hvanete i se nau4ete da kazvate na sportnite auspusi - sportni auspusi a ne REMUS,tova e marka,kakto Yoshimura,Sebring i t.n.
  • #30
    cartel ( преди 16 години )
    N4 po4eti malko literatura priqtelio,predi da puska6 tuk i tam komentari,izlaga6 se samo.Qvno ne si nikak zapoznat s metalite,tehnite cvetove,izdyrjlivost na opredelana temperatura i t.n. i t.n. i hvanete i se nau4ete da kazvate na sportnite auspusi - sportni auspusi a ne REMUS,tova e marka,kakto Yoshimura,Sebring i t.n.
  • #29
    tracer ( преди 16 години )
    tva bmw me kefi mene li4nodizaina e mn qkdvigatela ne lo6abe cepi mraka taa kola i djanti i si4ko....
  • #28
    fuckyou ( преди 16 години )
    brei typi hora be: от: Анонимен Незнам ама като гледам синьо-лилавияцвят по аспуха със сигурност еламарина и не е от титан. Този цвят сеполучава при прегряване настоманените листове. И хич не говоридобре. Явно е прекалено голяматемпературата и ще им трябва някоеРемусче. Иначе ще горят Ауспуси и ще сесменят всяка година.tova posinqloto go pravqt za da izglexda po efekten auspuha be nomer 4,
  • #27
    quiksilver ( преди 16 години )
    Много е яка! В бяло просто цепи мрака!
  • #26
    Анонимен ( преди 16 години )
    абсолютно съм съгласен с всичко казано от дидо
  • #25
    dido ( преди 16 години )
    За съжаление сме само любители :) Може аудито да е по-рентабилно. В смисъл че цена-качество. Но немога да си представя как 2.0 дизел, предно предаване е по-вълнуващ от М power двигател ;)
  • #24
    Анонимен ( преди 16 години )
    Виж и ти си прав! но и ти и аз не сме състезатели. Все пак това му е професия и той улавя и най-големите тънкости на шофирането и удоволствието. За това и Ауто билд избра от всички Европейски държави по един състезател , един механик и по един Авто-журналист и тая цялата купчина от хора ,които това им е професия избраха за 1 новата А4 след като цяла седмица са тествали коли и всеки кара всяка кола!! А аз и ти не сме спецове а само любители!
  • #23
    dido ( преди 16 години )
    до някъде си прав....но настина немога да се съглася, че има човек на света, за който не е фактор разхода на гориво, който да избере двулитров дизел, пред четири литров бензин, особенно като говорим за удоволствие от шофирането!
fallback
Последни