fallback

Ford пуска чудовищен Mustang в ограничена серия

Подготвената от компаниите Hurst и Kenne Bell машина ще разполага с мощност до 1500 к.с.

Производителите на автомобили, а и други компании, използват тунинг изложението SEMA за представяне на своите проекти, които едва ли някога ще се появят в серийно производство. Има обаче и изключения, като едно от тях е този Ford Mustang с чудовищна мощност. Той е подговен от компаниите Hurst и Kenne Bell и ще излезе в лимитирана серия.Златисто-бялата спортна кола е построена на базата на 6-ото поколение на Mustang. Цялото име на проекта е Hurst Kenne Bell R-Code Mustang, като фирмата Hurst участва с направата на скоростната кутия, докато на експертите от Ken Bell е поверен двигателят, на който е поставена турбина.В крайна атмосферният 5,0-литров V8 мотор, работещ с 6-степенна механична скоростна кутия, освен турбокомпресор е получил още нова система за впръскване на горивото, както и нова изпускателна система. Мощността на агрегата е увеличена от стандартните 435 к.с. до 750 к.с., но това съвсем не е крайният резултат. В арсенала на Kenne Bell има още по-мощна турбина, която позволява два пъти повече конски сили – около 1500.Любопитното е, че окачването на автомобила е почти стандартното за модела, като са сменени единствено пружините и така е намален пътният просвет. Спортната кола е получила още допълнителни аеродинамични елементи, нов преден капак, както и 20-цолови джанти. От тази машина ще бъдат произведени 50 бройки, които вече са продадени.Снимки: SEMA 

Тагове: SEMA Ford Mustang
fallback
  • #12
    Факт! ( преди 6 години )
    Стига плюхте по Рено бе отлични коли са за парите си.Новите рена къртят!
  • #11
    Дивак ( преди 6 години )
    Абслолютно е суперчарджър(механични компресор) в случая 3.2 литров суперчарджър ,иначе такава чудовищна мошмост не се постига само с турбочарджър! 3.2L Kenne Bell twin-screw, liquid-cooled polished supercharger (outfitted with Kenne Bell injectors, fuel rails, a 4 1/2-inch inlet tube, and KBs Mammoth 168mm throttle-body) that, with just 10 psi, boosts the 5.0L Coyote motors stock, albeit respectable, 435 hp to a very impressive 750 ponies (at the engine) with California-spec 91 octane fuel.
  • #10
    Веско ( преди 6 години )
    ...подозирам че става въпрос за суперчарджъри (мех.компресори), а не за турбокомпресори...И на румънски да му кажете името, смисъла е един и същ. Увеличава налягането на подавания въздух в цилиндрите!
  • #9
    kris ( преди 6 години )
    и в крайна сметка атмосферен ли е или турбо,очевидно е с компресор,съответно не е атмосферен!
  • #8
    Хехехе! ( преди 7 години )
    увреденото none дето се лангърка на некво си рено ще говори за качество! )))))
  • #7
    бъчваря ( преди 7 години )
    @none, аз 11 години карам Фиести. Последната е вече почти на 6 години и гарнцията мина отдавна. Чупене няма. Даже и изгоряла крушка все още. Всичко си е перфектно след 6 години и доста тежки зими. Първата ми Фиеста вече е на 130 000 км и също без почти никакви проблеми ако изключим често изгарящи крушки. Не си взех нова кола пак, защото старата ми Фиеста от 2011 се оказа отлична.
  • #6
    дайте един мустанг ( преди 8 години )
    Дайте ми един такъв! Ако нямате от 1500 коня, дайте от 750, аз ще си го "чипна" до 1750 - със съпротивление/ако се сещате за какво иде реч/
  • #5
    95 Aero Opel Vectra ( преди 8 години )
    А пък аз не мисля така
  • #4
    95 Aero ( преди 8 години )
    ...подозирам че става въпрос за суперчарджъри (мех.компресори), а не за турбокомпресори...
  • #3
    none ( преди 8 години )
    Форд първо трябва да си оправят качеството на колите, че новите им модели едвам си изкарват гаранцията (Фокус и Фиеста и това не могат). Явно и американците го осъзнаха това, щото продажбите им за последното тримесечие са с двуцифрен спад в САЩ. То само с патриотизъм не става явно. Според мен толкова ненадеждни коли не са правили от началото на 90-те години.
fallback
Последни