IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi Q3 стана по-бързо от Porsche Cayenne Turbo

След доработката на ABT Sportsline кросовърът разполага с 410 к.с.

Audi Q3 стана по-бързо от Porsche Cayenne Turbo

Тунинг ателието ABT Sportsline разкри нова доработка на и без това доста бързия кросовър Audi RS Q3. След нея моделът може спокойно да се конкурира с всъдеходи като Porsche Cayenne Turbo.
Audi RS Q3 стана по-бързо от Porsche Cayenne Turbo
В основата на проекта е 2,5-литровият турбо мотор с 5 цилиндъра на RS Q3, развиващ стандартно 340 к.с. и 450 Нм въртя момент. Той ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,8 секунди, или с 0,3 секунди по-бавно от Porsche Cayenne Turbo и Macan Turbo.
Audi RS Q3 стана по-бързо от Porsche Cayenne Turbo
Намесата на експертите от ABT Sportsline обаче променя тези показатели. Мощността на кросовъра е увеличена до 410 к.с., а въртящият момент - до 530 Нм, което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за около 4,3 секунди.
Audi RS Q3 стана по-бързо от Porsche Cayenne Turbo
Промените са засегнали не само двигателя на кросовъра. По желание на клиента той може да получи спортно окачване с възможност за регулиране на пътния просвет, както и да избира между джанти с диаметър 19-21 цола и гуми Continental или Dunlop.

Снимки: ABT Sportsline

Тагове: Audi Q3 ABT Sportsline
0 от 500
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Пламен ( преди 9 години )
    Дошо, трагедия е, щото гледаш некви 10-15-20 годишни изморени италиански екземпляри на по 500 000++ км. нов внос за 5000 лв. И после, ама мултитроника бил ***, ама дюзи ама чудеса.Аз имам 5 годишно А4 на 170 000км с мултитроник. Досега само зареждам гориво и сменям масло и консумативи.
  • #7
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГи,кои са тея истински коли бе? Немските кочини ли/ Или може би тези от Алуди, които са фалирала фирма и е купувана и препродавана от други. подмятана, като пaчавра? Те ли са? Двойния кeнeф ли? Или може би Шкодата с други ламарини? Нали уж Шкода и Алуди били различни работи, а сервизните акции са и за двете. Хахаха, вервай си заблудений ВАГ-фен. Вервай си докато все още съществуват, а след това ще измислиш нещо ново, за да им оправдаеш некадърността!
  • #6
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе я се скрийте с тия японски ***, дето ми ги хвалите. Тойота вози като * кошника. И RAV4 и Avensis, и Auris съм карал. Няма такива кошове. 12 годишното ми Ауди е със заводското окачване. Слабо било а? А вози на светлинни години пред японските ***. За материали в купето и екстри въобще пък забрави за сравнение. Карайте си японските кошове и не коментирайте истинските коли ;)
  • #5
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГи,Тойота какво могат или не си последния, който знае. Карай си нафтовата печка и не се прави на умен, защото не ти се получава!Само ще ти кажа, че Тойота задават стандартите, а другите ги следват. Имат ресурс и потенциал да направят какъвто искат автомобил и не са пред фалит, както някой немски мошеници. Тойота е с цена по-висока от всички немски марки взети заедно. Може да ги купи с печалбата си за 1 г. Прави сметка къде е титана Тойота и къде са немските лилипути!
  • #4
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Да не говорим, че бъдещото BMWZ5 ще бъде на базата на TOYOTA.Все пак BMW е марка многократно по-добра от двойния *** и въпреки това разчитат на японците не за какво да е като някоя баничарка примерно а за роудстър.Да си спомним и за i8 което съществува благодарение на TOYOTA.Та тия неща кой какво може и не може ще си ги запазиш за себе си и аверите на село като гледате Алудито на кмета - мутра с килиино образование.Там ще ти вървят лафовете, но тук не.
  • #3
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Нека не се заблуждаваме.Тойота направиха LEXUS LFA, в който има такива технологии, които некадърниците от Алуди не са и сънували.Да не говорим, че Алуди е доказано производителя на най-дефектни двигатели в света!Всеки знае какво представляват окачването и автоматичните скоростни кутии, електрониката а и ел инсталацията на едно Алуди.Салона на Алуди също е от много некачествени материали и след 3-4 години изглежда доста уморен и захабен.Дроселови клапи, дебитомери всичко там е трагедия!
  • #2
    11 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    голяма доработка,вдигнали налягането на турбината с 0.2-0.3 бара
  • #1
    16 rate up comment 10 rate down comment
    до Дошо ( преди 9 години )
    Те Тойота не могат да направят спортна кола с подобни показатели!