fallback

Lexus GS350 F Sport получи турбокомпресор

Но само за изложението SEMA

За тазгодишното изложение на тунинговани возила SEMA, което се провежда в Лас Вегас, луксозната японска марка Lexus е подготвила специална версия на модела GS350 F Sport. Автомобилът е създаден съвместно с американската тунинг компания VIP Auto Salon, която е оборудвала колата със система за принудително пълнене. Няма информация с каква мощност разполага доработения Lexus GS350 F Sport, като става ясно единствено, че 3.5-литровия V6 двигател е оборудван със специално конструиран турбокомпресор Apexi CG SPL. Стандартната, атмосферна версия на този мотор предлага 306 к.с. и 375 Нм. Специалният Lexus GS350 F Sport разполага също така с бодикит от WALD International, спирачна система от Brembo, 20-инчови джанти Vossen CV7, гуми Yokohama S.Drive, койловъри RSR Super i и много други. SEMA 2012 отваря врати на 30.10.2012 година. На изложението ще бъдат представени още четири специални автомобила Lexus - 5Axis LS 460 F Sport, LF-CC Concept, IS F CCS-R racecar и LFA Nürburgring Edition. 

fallback
  • #30
    Анонимен ( преди 12 години )
    http://mercedes-bulgaria.com/s-klasa/180-testove/1577-mercedes-s600-w221-i-lexus-ls-600h-l-.html
  • #29
    Анонимен ( преди 12 години )
    dokuto ot toyota ve4e izkarvat 3to pokolenie hibridi nemcite o6te si trakat na starite dizeli a da kaje6 4e toyota kopira ot nemci e sme6no po to4no kvo moje da se izkpoira ot nemcite s tqhnata tehnologiq na 100 godini http://mercedes-bulgaria.com/s-klasa/180-testove/1577-mercedes-s600-w221-i-lexus-ls-600h-l-.html s class dosta po skromno oborudvan ot ls600 citat ot linka po gore
  • #28
    Анонимен ( преди 12 години )
    на много хора, мислещи примитивно като теб съм казвал и ще повторя. НАЙЛЕСНОТО нещо по една кола е външния дизайн! Най-трудното е технологията вътре в автомобила. Не смешно, ултра-смешно е да твърдиш,че Лексус копира най-лесното -дизайна, а представя недостижима техника като автомобил!Разбираш ли колко е смешно?Lexus LS 460 от 1989 година няма нищо общо с Мерцедес:http://en.wikipedia.org/wiki/File:Lexus_LS_400_UCF10_II_Silver_Taupe.jpghttp://en.wikipedia.org/wiki/File:W140_Taxi.jpg
  • #27
    Анонимен ( преди 12 години )
    До анонимния по-долу - каква прилика пък намери между предишния GS и E60? GS-a е изящен, издължен и нисък, Е60 е като талпа в сравнение. нищо общо няма IS със 3-ката. Впрочем има, но това се отнася за първия IS от 99-та и Е90 от 2005. Ако сравняваш 99 IS с E46 - обърни внимание на сливащите се с тялото брони на IS и обтекаемия изчистен дизайн, в сравнение със стърчащите брони и плачевните черни гумени странични лайсни на Е46.
  • #26
    Cenitell ( преди 12 години )
    Според статистиките , корейците вече са на 2-ро място по надежност- плътно зад японците
  • #25
    Cenitell ( преди 12 години )
    Анонимен, няма такъв линк (за казаното от японците) - понеже "това всичко го знаят", хаха!
  • #24
    Илиян ( преди 12 години )
    Банално смешни с колкло-монкло-тъпоумията си! ;)
  • #23
    Cenitell ( преди 12 години )
    Никога не съм чел японски шеф да казва "ние следваме,копираме, нас ни копират, ние сме най-големите, най-добрите, нашите автомобили нямат нужда от сервизни акции , с ирония да коментират новостите у другите
  • #22
    Анонимен ( преди 12 години )
    Я дай линк,където японците сами си казват,че следват традициите,създадени от немските еднодневки.
  • #21
    nikito_blend ( преди 12 години )
    Лексус отново с едни гърди напред спрямо немските си конглокенти.
fallback
Последни