fallback

Kia Cee'd със средноразположен двигател

Тунерите от Словакия предвиждат 2.0-литровия дизел да генерира 300 к.с.

Тунинг компанията от Словакия Mito Motorsports представи един от най-сериозните си проекти. Той е базиран на Kia Cee'd (първо поколение), като цели да превърне достъпния хечбек в истински състезателен автомобил. По колата все още се работи, но по-голямата част от тунинговането е завършено. Двигателят е преместен в задната част на колата, а за да се постигне разпределение на масата между предната и задната ос в съотношение 43:57 словаците са преместили резервоара за гориво отпред. Към момента 2.0-литровият дизелов двигател е настроен да предава мощността си от 200 к.с. към задните колела, но предстои той да бъде доработен до над 300 к.с. Освен това силно модифицираната Kia Cee'd ще бъде оборудвана с предпазна клетка, аеродинамичен бодикит и всички други задължителни компоненти за един състезателен автомобил. От Mito Motorsports, които са позиционирани в близост до фабриката където се произвежда европейската Kia Cee'd, планират да използват колата за планински ралита, рали крос състезания и дори за дрифт.

Тагове: mito motorsports
fallback
  • #11
    Jony ( преди 12 години )
    You have the monopoly on useful information-aren't monopolies iellgal? ;)
  • #10
    Анонимен ( преди 12 години )
    Немските са *** за тоя който не може да си ги позволи. Нали знаеш прикаската за високото грозде. А иначе има достатъчно тестове в които може да се види съвсем ясно колко е назад КИА от немските автомобили.
  • #9
    Анонимен ( преди 12 години )
    А бе да бе много е хубава Киата, докато не я хванат на тестовете немските машини и да я направят за смях. Киата е хубава за тоя дето няма пари за Голф. Тестове, местове след като осъдиха шефа на Хюндай че дал 1 милиард долара за подкупи, трудно мога да повярвам в качествата на КИА. КИА единствено може да е по-добра от Хюндай, но до там. Като я сравнят с немска машина и бързо разкриват колко е скапана.
  • #8
    Анонимен ( преди 12 години )
    Опитали са да оправят бараката и доста зор са видели. Къде са въртяли двигатели, резервоари, за да оправят баланса на тая пръчка. Че иначе още на пръвия завой ще е изхвърчала от пътя.
  • #7
    1! ( преди 12 години )
    Това ми мяза по-скоро на задно разположен двигател ,но щом са решили да го кръстят "средно"
  • #6
    Анонимен ( преди 12 години )
    Само че ,Monca e ретро,не е класика!
  • #5
    Triforce ( преди 12 години )
    Не съм видял изказването на Класика, понеже не съм голям фен на марката и даже не съм погледнал в статията за Рено. Интересното е, че Класика е доста по-голям от мен и има доста интересен вкус за автомобилите. Той не харесва масовите автомобили и обича индивидуалността. Предпочита да кара кола на 30 години не защото няма пари за нова, ами защото само неговата ще е такава! :)
  • #4
    Анонимен ( преди 12 години )
    Triforce,видя ли как се цепи днес Klasika,за Renault...
  • #3
    Triforce ( преди 12 години )
    До последният овчар - колко двулитрови мотори изкарват 300 коня? На колко купета си местил двигателя отзад? Ей така, като вземете да пишете! И Трабант да беше, пак щях да им се изкефя! Тук говорим какво правят хората, а не ти какво харесаш и какво не харесваш. Това, че мразиш всичко около теб си е твой личен проблем! Не ни занимавай с проблемите си!
  • #2
    Анонимен ( преди 12 години )
    Явно са се хванали на бас, че могат да направят от най-смотаната кола нещо. Доста работа им е отнело да пооправят тоя кашон. При друга марка щяха да се минат само с барване на двигателя и някой айро елементи, но тука си е трябвало много работа
fallback
Последни