fallback

Siemoneit Racing даде 530 к.с. на Golf R

Две нива на силова доработка и цени от €2896.

Siemoneit Racing представи тунинг пакет, чиято единствена цел е да наблегне на спортният потенциал на Volkswagen Golf R.Пакетът на тунерите предлага две нива на силова доработка и оптичен тунинг в унисон с новите динамични възможности на популярният немски хечбек.Първата включва нова всмукателна система (€449), ревизирано ECU (€698) и нова спортна изпускателна система от неръждаема стомана (€1749), като увеличава силата на Golf R до 355 к.с. и 485 Нм - увеличение от 85 к.с. и 135 Нм.За по-взискателните на тема мощност има и второ, по-силно ново на тунинговане. То добавя интеркулер (€1199) и нова горивна помпа (€499), благодарение на които мощността на най-мощният сериен Golf достига 530 к.с.В допълнение на това Siemoneit Racing предлагат карбонов преден капак, оптимизирана спирачна система, ново окачване и препрограмирана трансмисия (€298), "която дава на колата по-динамично ускорение, супербърза смяна на предавките и още повече удоволствие зад волана, независимо от това дали сте на пътя или на пистата".ВСИЧКИ СНИМКИ

Тагове:
fallback
  • #16
    До Име от М. ( преди 13 години )
    А аз ще ти кажа че си прав и не си прав :) В германия и Австрия VAG групата е на особенна почит. Справка Wortersee Tour Който се провежда от 30 години и набира все по голяма популярност и псоледователи в америка и каде ли още не. Прав си за това че в България сме СЕЛЯНИЗИРАЛИ ГОЛФА, За което ужасно много съжалявам. Ако не бяха тъпите тунинг Доработки на Родните ни тунери голфчето щеше да си е най нормална кола и да си я обичаме феновете на марката и да няма хора които да я мразят
  • #15
    Ime ( преди 13 години )
    Пичове изобщо не харесвам голф. Първо защото ми е писнало да ми продънват ушите каква генилна машина е, второ щот не ми е по вкуса.Обаче тази лоша слава голфа има само в България. Ние сме единствените селяни, които се правим на герои, за другите страни си е просто кола като всяка друга. Може би малко по- добра, може би не, но просто кола.А това че в България селянизацията е пълна- друга тема.
  • #14
    triforce ( преди 13 години )
    Като ти се щат много коне взимаш премиум немска марка и си пич.------------------------------НАПРОТИВ!!!Като искам много коне, си взимам стара Тойота Супра и ги насирам наред! Собствениците на Голф, ако са доволни, вземат един такъв и *** големите параходи. Нали не мислиш, че на къси разстояния със завои голфарата няма да издуха всичко по пътя си? И как ще го видиш как се надува, все едно кара Мерцедес, при условие, че ще му видиш само стоповете?! :)
  • #13
    vel_co ( преди 13 години )
    Така е.Посочи някои по-бързи.Посочи друг модел в този клас, на когото може да се кръсти класа.Какво сте се заяли с Голфа,като преките му конглокенти едва се сравняват с него като комплекс от качества,в GTI-версиите си само го копират,а по продажби не могат да го бият през всичките вече почти 40 години.Кой друг конглокент би понесъл без увреждания такава мощност?
  • #12
    Пацо Змея ( преди 13 години )
    Пред Голф всички сме бавни...
  • #11
    гого ( преди 13 години )
    страхотна е колата, много ми харесва....
  • #10
    Анонимен ( преди 13 години )
    Много малко! Според мен от този двигател можеха да изкарат 12 473 коня и така да стане наполовина на пернишки голф двойка.
  • #9
    Анонимен ( преди 13 години )
    По не толкова индианските държави Golf си имат добра репутация. Но за тях Golf IV e антика. Пък и си нямат ПеУник, копеУе :P
  • #8
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хубав дизайн са направили на тези новите голфове но размера и не е за мъжка кола. Ако направят Пасат СС със 530 коня ще им се изкефя. Тея голфове обаче са много жалки и пълни с тинейджъри. Много ми е смешно като видя някон в Голф и се надул всякаш кара Мерцедес.
  • #7
    Анонимен ( преди 13 години )
    Браво на тунерите това са много коне но все пак това е голф и колкото коне да има голфа нови имидж на пострественост. Като ти се щат много коне взимаш премиум немска марка и си пич.
fallback
Последни