fallback

BBR даде 398 к.с. на Ford Focus RS

Тунерите от BBR, специализирани в доработка на автомобили от групата Ford, показаха своята версия на Focus RS.

„Горещият” автомобил е с повишена до 398 к.с. мощност. Фирмата предлага четири различни пакета (фази на доработка) за Focus RS – от промени само в електронния модул за управление на двигателя, до редица нови части за него. Първата фаза на доработка струва около 800 евро и включва нов софтуеър за блока за управление (ECU) и по-добра чувствителност на педала за газ. Мощността е 337 к.с. (при стандартния Focus RS е 300 к.с), а максималният въртящ момент е 500 Nm (при стандартния автомобил е 440 Nm). Вторият пакет (или както го обявяват от фирмата - Phase Two) предлага заместване на стандартния интъркулър със собствен такъв от of BBR. Добавен е и нов въздушен филтър. Мощността достига 350 к.с., а максималният въртящ момент е 512 Nm. При Фаза три промените вече включват и нова турбина, изцяло нова изпускателна спортна система, нови инжектори за горивото. Това е повишило мощността до 377 к.с., а максималният въртящ момент е достигнал 525 Nm. При Фаза четири е добавена и нова горивна помпа и различна турбина, като крайният резултат е мощност от 398 к.с. и максимален въртящ момент от 553 Nm. Цената на пакета промени за Phase Four е малко под 6 000 евро. Тунерите от BBR са променили и окачването, което е с нови амортисьори и пружини.
Тагове:
fallback
  • #17
    Николай ( преди 14 години )
    оххх божеее )))) смяххххабе не ви ли омръзна с това 4х4. вие луди ли сте или глупави ? щом колата е направена с предно, ЯВНО има защо ! а някой помисли ли в насоката... "тази кола се държи толкова добре на пътя, колкото и 4х4"... като доказателство, че системите в предния диферинциал явно са революционни. ай със здраве.
  • #16
    RS1600 ( преди 14 години )
    Колега, говориш наизуст. Вземи отвори ценова листа на БМВ и виж стандартното им оборудване. Голи са като пушки.Вземи отвори и тест драйва, който съм написал в този сайт, та да видиш какво карам.Фиеста има жена ми и в нея има повече екстри отколкото в тая 335i (чудесен автомобил междувпрочем е това БМВ).
  • #15
    Анонимен ( преди 14 години )
    а 370Z e ot 30 000 евро така че обясними кое двойно че не разбрахме тука ??? цената на твоята Fiesta ли ??? съжалявам но на вторични суровини ръжда не приемат ;)
  • #14
    Анонимен ( преди 14 години )
    bmw 335i 95700 лв. бая екстри всъщност базовото такова има повече екстри дори от всеки един модел на Ford които е с всички екстри !Audi S5 e 112 000 лв. Nissan 350Z вече не се продава като нов но топ цената му в mobile.de e 26000 evro или 52 000 лв. има Nismo versiq za 50 000 лева ;)
  • #13
    RS1600 ( преди 14 години )
    Не си струва кое?80-те хиляди лева?Ами, че колите дето цитираш струват двойно!
  • #12
    MoTkO ( преди 14 години )
    хм...предното било безмислено...някой някога беше казал че кола с предно не трябва да надвишава 250 коня в сучая става въпрос за 398 с фокус РС направо натри носът на конкуренцията няма какво да се заблуждаваме нали в един тест на ауто билд победи едно грозно бмв и оправдадието беше че онова било с "меко" окачванепък фордът е правен от хора които си разбират от работата
  • #11
    Анонимен ( преди 14 години )
    еее добре *** е спортен автомобил върхът на сладоледа на FORD страшни системи LSD диф. и тн. а резултатър на Nurburgring e какъв знаш ли 8:26 Ford conducted test (08/2009) за такова време го изминават и оста други спортни купета които доста по тежички от спортния Focus RS и те са BMW 335i ; Audi S5 ; Nissan 350Z . a цените на тези коли са доста по добри за това което предлагат и не возят като каруци ! докато едно Mitsubishi Lancer Evo IX дава време 8:11 спорър е безмислен тази кола не си струва.
  • #10
    123 ( преди 14 години )
    Най- логиия отговро на това е , "тогава да бяха направили рали кола " За голфа имах точно това в предвид. той си е клас сам по себеси и въпреки, че е отличен автомобил няма спортни корени.Просто легендите родени на трасето като Сиера Косуърт и Ескорт Косуърд заслужаваха достоен наследник- чистокръвен рали автомобил. Между другото , сегашните рали пилоти нещо нем е кефят като цяло. Дори и Лоеб, въпреки че мачка наред. А за ситроен с лепенки by Loeb на вратите да не говорим.
  • #9
    RS1600 ( преди 14 години )
    Focus RS е разработка на Team RS начело с Джост Капито. Тия момчета са отговорни за Рали програмата на Форд.От това по пряка съпоставка, здраве му кажи. И Golf GTI (или дори R) е отличен автомобил, но е по-скоро Голф на стероиди, отколкото спортен автомобил от ентусиасти за ентусиасти, какъвтo е RS.Междувпрочем, те дори не са директни конкуренти, т.к. аналогът на GTI е Focus ST. Като спомена с вратите напред, от сегашните WRC пилоти, никой не кара по-с вратите напред от Мико :)
  • #8
    123 ( преди 14 години )
    а това че 4х4 е скъпо , не е добра агументация. и Лансер-а и Импреса-та са над 100 000 лв. Форда е 80 и няколко . Едва ли един заден мост ще оскъпи с 20 000 колата, ако ще и да е правен ръчно във фабриката на Мартин Уилсън.
fallback
Последни