IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нова версия на Veyron ускорява за 2.2 секунди

Bugatti ще пусне поредната къса специална серия от суперавтомобила Veyron, която ще бъде с двигател имащ максимална мощност от 1200 к.с.

Нова версия на Veyron ускорява за 2.2 секунди
Според италианското издание Autoblog, автомобилът ще бъде наречен Veyron SuperSport, в чест на най-бързата версия на купето EB110. 



Новият Veyron ще може да ускори от място до 100 км/час за невероятните 2.2 секунди! Максималната му скорост ще бъде 425 км/час. 

За сравнение стандартният Bugatti Veyron с мощност 1001 к.с. ускорява от място до 100 км/час за 2.5 секунди, до 200 км/час за 7.3 секунди, до 300 км/час за 16.7 секунди и до 400 км/час за 50 секунди. Максималната му скорост е 407 км/час. 

Имаше очаквания новият двигател с мощност 1200 к.с. да бъде монтиран на изцяло нов модел, който ще замени актуалния Bugatti Veyron. За новия модел обаче, не са известни никакви подробности. 

От новата версия на Bugatti Veyron Super Sport ще бъдат произведени 30 автомобила.  
0 от 500
  • #16
    21 rate up comment 1 rate down comment
    САВАТА до Бен ( преди 15 години )
    Да!Аз за друго се ядосвам.Валтер да Силва измисли съвършенния Вейрон и борда на директорите се шашна и го одобри като достоен заместник на "ЛЕГЕНДАТА"!!!Но директора,внука на Порше,спря проекта ,защото има огромно влияние,все пак внук на Порше и прокарасвой проект,разбира се заради облаги лични $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ !И като се изпокарали и пуснал своята версия,впоследствие половината заемки за дизайна ги копира от Да Силва!!!Топ-Гиър го направиха на"***",ама на кой му пука!Властелин
  • #15
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Сава, да не мислиш че Вейрона изглежда така заради желанията на някой дизайнер? Основната форма на Вейрона се базира на аеродинамиката, защото трябва да се постигнат мнооого високи скорости. При тази кола в аеродинамичния тунел определят основните форми и после дизайнера/ите променят което е възможно (формата на фаровете, решетката и други дребни детайли), но без да нарушават аеродинамиката, защото по-високите скорости ще станат още по-трудно постижими, а колата - неуправляема.
  • #14
    5 rate up comment 1 rate down comment
    . ( преди 15 години )
    Не знам,интересно място е света,за пари всичко се прави.Мисълта ми е ,че такива коли просто като употреба,чисто рационално погледнато са излишни.А още повече пък в България,където няма условия за карането им.Както и да е това е друга тема.Но като чувство да караш такава кола,сигурно не може да се опише.Със сигурност всичко омръзва един ден,но пък отначало е яко.
  • #13
    12 rate up comment 7 rate down comment
    САВАТА ( преди 15 години )
    Всичко хубаво,но прилича на балон с хелий!Дизайна е плачевен!Така си го представях:http://pics.data.bg/categories/1/общи/e15b1af34241ff97e4705be1ff041d88/тгэи4яhttp://pics.data.bg/categories/1/общи/239c03cc406d07d37532b58d1a98c87a/рнтго
  • #12
    8 rate up comment 2 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    С БОРО латекс ли си специялист или лепищ плочки,защото от коли хал хабер си нямаш...
  • #11
    13 rate up comment 2 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    Айде на Нюргбургринг да видиме как ще е......никак,света не е идеална права това го запомнете...
  • #10
    0 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    formula1
  • #9
    8 rate up comment 2 rate down comment
    б ( преди 15 години )
    за инфо - макларън F1, много уважаван от мен автомобил прави спиране от 60мили до 0 за 2,8сек. вейрона досега правеше същото, но на ускорение за 2,5 а този за 2,2. ако някой има идея как става това - да каже.
  • #8
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Boro ( преди 15 години )
    Колите които ти изброих за 5години поддръжката им е по-скъпа от самите коли като нови. Ако си дал 400К евра за Мерцедеса то за 5г. поддръжката ще ти излезе към 500К евра. Така се определя тази таблица. А относно транспорта и консумативите, това е и при Ферари,Ламбо,Бентли,Мазерати,Зонда абе с две думи всички бутикови марки. Преди години един познат ми разказваше как някакъв ходил да си сменя маслото на Бентлито чак в Австрия, щото там бил най-близкия серивиз. наемал автовоз 900евро в посока.
  • #7
    8 rate up comment 3 rate down comment
    . ( преди 15 години )
    Не знам,аз след като чух тази сума и си помислих,че Вейрона е с най-скъпа поддръжка,но щом казваш,че има класация.Интересното при Вейрона,е че при всяка интервенция колата трябвало да бъде носена до завода,и обикновено това ставало със самолет.хахах.Не помня точно но, гумите и джантите трябвало да се сменят на няколко хиляди кимлометра.Такава кола,ако имам по-малко от 20-30 милиона не бих си купил :) трябва да си или закоравял милионер или милиардер,че да си я позволиш,иначе ще има да те бутат..