fallback

Рено Лагуна/Renault Laguna

+ достатъчно пространство, висок комфорт, сигурно поведение на шосето, богато серийно оборудване- силни шумове в купето, жадни бензинови мотори, меки седалки

 История на модела3/94 Представяне на модела: хечбек лимузина с пет врати. Три бензинови мотора: 1.8 литров с 90 к.с., 2.0 литров с 113 к.с. и 3.0 V6 с 167 к.с. Еърбег за водача серийно.3/95 Еърбег за мястото до шофьора серийно, 2.2 литров дизелов мотор с 83 к.с.10/95 Комби версия Grandtour4/96 Нови: 2.2 литров турбодизел с 113 к.с., комби с 3.0 литровия мотор, 2.0 литровия бензинов вече с 114 к.с.9/98 Нов 1.8 литров бензинов мотор с 120 к.с., нов 1.6 литров 16v мотор с 107 к.с. и турбодизел с директно впръскване 1.9 dTi с 98 к.с. Странични еърбегове серийно.3/01 Смяна на модела при лимузината и комбито. Пет нови бензинови мотора с мощност от 107 до 207 к.с. и един дизелов с 120 к.с.11/04 2.2 dCi с 140 к.с. и филтър за твърдите частици, който покрива еконормата Евро 4Лагуна е много солиден автомобил с малки недостатъци. Моделът завари при представянето си през 94 г. тежкото наследство на предшественика R21. Пространствените отношения в Лагуна са отлични, шасито е комфортно и сигурно. Единствено скъпия V6 мотор не е особено подходящ. Който отдава голямо значение на икономиите и посегне към дизеловия 2.2 литров мотор с 83 коня ще остане разочарован - макар че е тих, агретатът харчи изненадващо много. Другото неудобство е, че моделите от преди април 96 година изискват смяна на маслото на всеки 7500 км. Едва при представянето на турбодизела с 113 к.с. интервалите бяха увеличени на 15000 км. Въпреки това карането и икономиите при дизеловата Лагуна си остават две противоположни неща. За предпочитане е 1.8 литровия базов мотор с 90 коня, които са напълно достатъчни, а разходът е незначително по-висок в сравнение с дизела. Така или иначе никой от моторите не е показал склонност към някакви дефекти. Понякога проблем с имобилайзера или счупен ауспух са причина за принудителен престой, но като цяло Лагуна има ниво на качество като Пасат. Само че е по-добре оборудвана от германската конкуренция. ABS и два еърбега са серийни още от 95 година, при много от моделите има и климатик на борда. Остава отворен въпросът кой от двата варианта на каросерия трябва да бъде предпочетен. Grandtour разполага с наистина гигантски багажник, макар че и лимузината може спокойно да побере чантите за ваканцията на семейството. Комбито като ново се продаваше с около 750 евро по-скъпо от хечбека.Най-често срещани повредиМотор: скъсани ангренажни ремъци, дефектни гарнитури на главатаГоривна система: дефектни инжекциони, мениджмънт на мотора (1.9 дизел), дефектни помпи и неуплътнени маркучиЕлектрика: проблеми с имобилайзера, дефектни генератор (95 г.) и стартери (94 г.), много случаи на празни акумулаториЗадвижване и шаси: дефектни съединители, недостатъчно ефективни спирачки при мокър път 
Тагове:
fallback
  • #43
    krasi ( преди 15 години )
    Ei Rado tapanar *** Renault Laguna e hubava kola,ane kat tvoq trabant
  • #42
    mitko ( преди 15 години )
    ДОПУКАТЕ ГРЕШКА КАТО КАЗВАТЕ ЧЕ ОТ 95Г. СЕ СЛАГАТ СЕРИЙНО ПО ДВА АЙРБЕГА ЗА ВОДАЧА И ПЪТНИКА МОЯТА ЛАГУНА Е ПРОИЗВОДСТВО 1997Г. 1.8 ПЪЛНА ИНЖЕКЦИЯ И ИМА САМО ЕДИН НА ВОЛАНА ЗА ВОДАЧА ПОНЕЖЕ ЗАТОВА СТАНА ВЪПРОС ДА КАЖА ЧЕ ЛОШОТО Е ЧЕ КОГАТО ПАДНЕ АКУМУЛАТОРА СЕ ЗАКЛЮЧВА КОМПЮТЪРА И ДАВА ГРЕШКА КОЯТО МОЖЕ ДА БЪДЕ ИЗЧИСТЕНА САМО В СЕРВИЗА НА РЕНО СРЕЩУ 36ЛВ.С ДДС!
  • #41
    Ant7ni ( преди 15 години )
    Imam Laguna-94 bez Halogeni . Iskam da si sloja drugi zakupeni ot magazina , no neznam kak da gi sv7rja??? Koi moje da mi pomogne ? Predvaritelno Blagodarq
  • #40
    niki ( преди 15 години )
    Здрава машина.Много добра возия и пътно поведение. Евтина за поддържане. Приличен екстериор и интериор. Все още се намират запазени модели на Лагуна 1.
  • #39
    sarbina ( преди 15 години )
    Lagunata sled 96g.e malko po dobra,no problem pravi elektronikata a tq struva okolo 600-800lv.perfekten avtomobil dostavq golqmo udovolstvie za karane osobenno za dalgi patuvaniqikomfort.just 1 one
  • #38
    rado ( преди 15 години )
    palen ***,sled 2000g sa malko po)dobri.....ama malko...
  • #37
    valio ( преди 15 години )
    smianata na 2ta remaka i 2te rolki izliza okolo 150-160lv bez trud.ima i po evtini.
  • #36
    valio ( преди 15 години )
    dvata remaka sa okolo 45-50lv.i dvete rolki sa okolo 110lv.ili ob6to 150-160lv.bez trud
  • #35
    Николай ( преди 15 години )
    Лагуната е 96г 2.2тд 113к
  • #34
    николай ( преди 15 години )
    купих си Лагуна 2.2тд смених всички консумативи минах 350км и започна да работи като компресор.Маистора ми каза че засяда в отворено положение един клапан.Вазможно ли е да неса паснали центровката на колата, и от там да идва този проблем??? Някакъв съвет???
fallback
Последни