.jpg)
Peugeot 308 GTi ще бъде с бензинов турбодвигател с обем 1.6 литра и мощност 200 к.с. Максималният въртящ момент е 275 Nm и ще бъде наличен между 1700 и 4500 об/мин. Този двигател ще се комбинира с механична скоростна кутия с шест степени.

Колата ще бъде с ново окачване, което ще я приближава до пътя с 10 мм, ще има различна настройка на амортисьорите и пружините. Джантите ще бъдат 18 цола, а гумите 225/40. Нова ще е и спирачката с дискове отпред 340 мм, а отзад 290 мм. „Горещата” версия на 308 ще ускорява от място до 100 км/час за 7.7 секунди, а максималната й скорост е 237 км/час.

От Peugeot дават среден разход на гориво на 308 GTi от 6.9 литра. Във външния вид на най-бързото Peugeot 308 виждаме нова предна броня (от версия СС) с карбонова престилка. Нова е и задната броня с черен дифузьор и нови накрайници на ауспуха. В интериора са нови кожените спортни седалки, алуминиевите педали и волана.

Прави впечатление, че повечето от конкурентите на 308 GTi са по-динамични от него: Ford Focus ST, с мощност 225 к.с. ускорява за 6,8 секунди, VW Golf GTI с мощност 200 к.с. ускорява за 6.9 секунди, Skoda Octavia RS с трансмисия DSG ускорява за 7.2 секунди.


8