fallback

Най-малко повреди при моделите на Mercedes, според ADAC

Немският автомобилен клуб (ADAC) е бил викан през миналата година при два милиона аварирали на пътя автомобили.

На базата на този опит, от ADAC за пореден път публикуват таблици с най-сполучливите и най-често развалящите се автомобили.„Жълтите ангели” (както наричат автомобилите на ADAC в Германия) през миналата година са имали най-малко тревоги с аварирали на пътя модели на Mercedes. С малко проблеми са били и моделите на BMW и Citroen. Най-често са били на пътя заради Ford Transit, Opel Vectra, Chevrolet Matiz и Renault Kangoo. ADAC категоризира автомобилите в няколко групи, съобразно тяхната големина. Най-често победители в своите групи са били модели на Mercedes – B- Class, C-Class и SLK. По два модела победители в своя клас имат BMW и Citroën. При малките автомобили най-добър (с най-малко повреди на пътя) според ADAC е Mini, а BMW има най-малко проблеми със SUV модела X3. Citroën е най-добър при мини MPV моделите, където най-малко повреди са отбелязани при Xsara Picasso и заместникът C4 Picasso. При анализите си ADAC е включил автомобили изработени от 2004 до 2009 година. Взимат се предвид само технически проблеми по автомобила. Случаи при които са викани заради липса на бензин в резервоара например, не се броят. Опитът им показва, че най-честите повреди са в електрониката на съвременните автомобили (40%). В 11% от случаите проблемът е идвал от запалването на двигателя, в 9% проблемите са били свързани с горивната система, в 8% с двигателя. Ето и основните таблици на ADAC:Легенда на ADAC (в проценти) - Отличен, Много добър, Добър, Задоволителен, НезадоволителенМикро автомобилиМалки автомобилиАвтомобили от нисък среден класАвтомобили от среден класSUV моделиМалки MPV модели и мини ванове
Тагове:
fallback
  • #31
    въх! ( преди 14 години )
    Наказвай се тогава с несполучливото руско копие на Фиат от 60-те години и се моли да не те закачи някой с КОЛА и да ти разпори ръждивата ламарина, та да си разцепиш *** като седнеш на земята. И се радвай ако само с това се отървеш, а той драскотината може и да не я боядисва. Отделно, че една КОЛА ако гори колкото пъплеща жигулка лети по магистралата и климатикът работи и музика можеш да ЧУВАШ добре. Каруцата на дядо ти е още по-здрава и въобще на сервиз не ходи!
  • #30
    Бен ( преди 14 години )
    На жигулата само една газова и яка музика и слагаш и въобще не я мислиш :D
  • #29
    :D ( преди 14 години )
    Ето защо старите ЖИГУЛИ са 40% по-здрави от новите варели - липсата на електроника. Тая по-голяма ефективност в новите двигатели от *** електроника изобщо не е оправдана, по-добре да си купа най-мизерната жига за 350 лева и парите за диагностика да ги давам за бензин!!! И части колкото искаш, не е като японските бидони - плащаш много,чакаш още повече!!!
  • #28
    qk ( преди 14 години )
    mercedes si e mercedes
  • #27
    RS1600 ( преди 14 години )
    Няма достатъчно информация, наистина.
  • #26
    Анонимен ( преди 14 години )
    Статистиката е базирана на проценти или ? Щото може да са имали само едно повикване за Ягуар, ама те може да са общо два в цяла Германия ... смех. Германска статистика.
  • #25
    X ( преди 14 години )
    Аз съм страстен почитател на марката Мерцедес, но съм склонен да не се съглася с тези данни. За по-старите модели просто знам, че са здрави, но новите с техните сензори и електроники са проблемни. Не познавам човек с нов Мерцедес, който да не е имал проблеми, дори още в гаранционните срокове. Да не говорим за една S-класа на мой роднина, която просто спря на пътя и умря... Харесвам Мерцедес, но новите са адски капризни и чупливи, като всичко останали впрочем.
  • #24
    NANI ( преди 14 години )
    Сега разбирате ли защо някои марки се наричат премиум и защо са по-скъпички ;)
  • #23
    BGRS ( преди 14 години )
    Пак ли си ти бе? xD Все пак да те попитам, дали нямаш проблеми с очите случайно, че не виждаш къде е Fusion в тая класация?
  • #22
    AudiA4 ( преди 14 години )
    престани с тъпите си изказвания.....
fallback
Последни