+ много добро качество на изработката, отличен вътрешен дизайн, висок комфорт, сигурно поведение на пътя, яки спирачки- лоша видимост, малко пространство за главите на пътуващите отзад
История на модела6/99 Представяне на лимузината с четири врати. ABS и четири еърбега серийно. Мотори: 1.8 литров с 120 к.с., 2.0 литров V6 с 150 к.с., 2.5 литров V6 с 177 к.с. и 2.0 литров дизел с директно впръскване с 116 к.с.4/01 Представяне на версия комби с името Tourer, същата гама мотори3/03 Нов комън-рейл дизел 2.0 CDTi с 130 к.с.4/04 Нов 1.8 литров турбобензин с 160 к.с.
Най-голямата грешка на този автомобил е, че беше представен на пазара точно по време на раздялата между Ровър и BMW. Горкото детенце, едва се пръкна и родителите му се разведоха. Това ограничи разпространението на 75 повече от поставяната под въпрос надеждност на автомобила, особено в Гемания. Благородната клуб-атмосфера в 75 компенсира обаче тази глупава несправедливост. Този салон изисква малко повече конски сили. 1.8 литровият мотор е слабичък за тази каросерия. Затруднява се и двулитровия агрегат. Едва 2.5 V6 и дизеловия агрегат (наследство от BMW) осигуряват необхидимия темперамент на такъв автомобил. Всички шумове остават навън, окачването е отлично и дава представа само за най-необходимото от неравностите по пътя. Едно е сигурно - повече стил може трудно да се намери в горния среден клас. От гледна точка на лошата надеждност обаче, авантюрата може бързо да се превърне във финансово фиаско.
Най-често срещани повредиМотор: до 2000 година повреди в мотора и прегорели гарнитури на главатаЗадвижване: дефектни съединители (до 00 г.), дефектни автоматициОхладителна система: течащи радиатори и неуплътнени маркучи (особено 00 г.), дефектни термостатиЕлектрика и Електроника: проблеми с имобилайзера (99 г.), мениджмънта на мотора (до 01 г.), скъсани ремъци на генератора