IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нова състезателна версия на SLS AMG GT3

Mercedes-Benz показа новата състезателна версия на SLS AMG GT3 на автомобилния салон в Ню Йорк.

Нова състезателна версия на SLS AMG GT3
Този автомобил ще влезе в сериите GT3 през следващата година. При производството му са използвани големи количества карбон и фибростъкло. 



Личи нова предна част с по-големи отвори за въздух и голям карбонов сплитър. Отворите за въздух в капака на двигателя позволяват по-добро охлаждане, а отворите в частта на калниците зад колелата позволяват да се оптимизира въздушния поток. 



Отзад са се появили нов дифузьор и голямо задно крило. Колата е с олекотено собствено тегло. Обичайните прозорци са заменени с такива от поликарбонат. 



В съобщението на Daimler за пресата се казва, че „Двигателят V8 на AMG с обем 6.3 литра е идентичен с този използван при серийната кола”. С по-ниското си тегло обаче, спортната кола ускорява от място до 100 км/час за 3.7 секунди (серийната спринтира за 3.9 секунди). 



Максималната скорост е обявена за 300 км/час, но производителите казват, че има още възможности за повишаването й. Спирачките са състезателни от AMG, като дисковете са вентилирани. Отпред джантите са с размер 12x18, отзад 13x18.


0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ОPC ( преди 15 години )
    и аз си мисля, че всички са с такива, но не съм сигурен. Окей важно е за колата ама при един сблъсък това се отделя много лесно от колата и ако изхвърчи и изтръгне главите на 2-3 зрителя, чак тогава ще се осъзнаят, че има и други решения за стабилизиране на задницата
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    asdasdas ( преди 15 години )
    Предницата прилича не беззъба бабичка.Иначе става колата.
  • #10
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Брееееейййй, ама Вие всички разбирате повече от тези инжинери на МБ - бе. Жестока работа. А кто се замислите, че по цял ден седите и пишете недомислици по форумите - спойлера бил голям, даси балансират колата повече, ква е тази ДЪСКА и тн. Направо да се чуди човек, как не са Ви помолили вас, да я проектирате, сглобите, тествате и да се състезавате с нея?!?! Спойлерите имат много повече предназначение от това, да ти балансират колата. Спомагат за по-бавното износване на гумите, намаляват разхода.
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Charlie ( преди 15 години )
    Т'ва на тоя спойлер целия екип може да качи на разходка..
  • #8
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Lexus Is200 ( преди 15 години )
    Vsi4ki ot GT3 sa s takiva peiki.Spored mene kolata e qka.Zverska mucuna ima
  • #7
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    na poslednata snimka (vprofil), zavaliikatae otFratitelna!
  • #6
    4 rate up comment 1 rate down comment
    187 ( преди 15 години )
    sehr schon (надявам се да съм го написал правилно :))
  • #5
    0 rate up comment 9 rate down comment
    Leo ( преди 15 години )
    Фотошоп.
  • #4
    4 rate up comment 1 rate down comment
    кой е той ( преди 15 години )
    с тва нещо отзад го прилича на някво извънземно возило :Д
  • #3
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Моето мнение е, че при състезания със серийни автомобили, трябва тези огромни крила да се забранят. Като ти е лека задницата, балансирай си по-добре колата. Знам, че скоростите ще паднат заради притескателната сила, но такива грозотии направо не са за гледане. Смътно си спомням преди много години как във Ф1 бяха се увлекли с площта и височината на такива крила, ама навреме им въведоха ограничения.