
Такава награда получи и Insignia, която както знаете е основоположник на новият дизайнерски език на Opel, който виждаме и при Astra.
“Много специална чест е за нас да получим това отличие от международно жури, съставено от дизайнери извън автомобилната сфера. Това потвърждава още веднъж, че Opel е на прав път като предлага продукти с най-високо качество на компонентите и материалите, присъщи на по-скъпите сегменти,” заяви Марк Адамс, вицепрезидент, отговорен за дизайна на Opel/Vauxhall.
Междувременно от компанията съобщиха, че моделът, чиято премиера се състоя през месец декември 2009 година вече може да се похвали със 100,000 поръчки в Европа. Тези резултати оправдават очакванията на Opel, като дори ги надскачат с 10%. Най-голямо търсене на Astra се отбелязва в Германия, където скокът достига 38%.


3