fallback

Нови модели с предно предаване при BMW

Шефът на BMW Норберт Райтхофер (Norbert Reithofer) потвърди разработката на серия от модели с предно предаване.

За целта се подготвя нова платформа, на която ще се монтират модели с предно предаване и с предаване 4х4. Същата платформа ще се използва и за третото поколение на Mini, което ще се появи през 2014 година. Райтхофер каза, че на новата платформа ще се правят различни модели с дължина от 3800 мм до 4300 мм. Може да се очакват около 20 различни модели на BMW и Mini да се появят на тази платформа. Това ще са малки автомобили от класа на Mini, както и модели от ниския среден клас от сегмента на Golf. Райтхофер заяви, че следващото поколение на BMW 1 ще продължи да се прави на платформа за задно предаване. Според Райтхофер новата платформа ще позволи на BMW да постигне целите си в областта на планираните печалби при малките коли, но също, че BMW ще предложи тази платформа и на други производители за да споделят разходите по развойната дейност. Очаква се новата платформа да бъде споделена първо с модели на Peugeot-Citroen, с които BMW разработва и двигатели. Клаус Дрегер (Klaus Draeger), шеф на развойната дейност в BMW, казва пред вестник Financial Times, че Баварската фирма ще прави между 600 и 800 хиляди автомобили с предно предаване за година. Според Райтхофер сегментът на малките „премиум” автомобили ще расте годишно с 4 до 6% до към 2020 година. Според него средните вредни емисии от СО2 на цялата нова серия модели ще бъде около 117 г/км.  
Тагове:
fallback
  • #23
    цветан ( преди 15 години )
    бате купи си ягуар само внимавай че ги правят форд как дори не ги е срам да се сравнява тази консерва с седмицата
  • #22
    gerogiii ( преди 15 години )
    Това вагинско списания още ли не са го забранили с закон :D:D:D ... там всяка втора тема е за Новия Голф,Новото Поло,Новия таурег......смешни стават .. надявам се е ясно на всички кой държи АутоБилд :D Макар, че Х1 като излезе мачкаше всичко, и мачка и сега!!!
  • #21
    werner ( преди 15 години )
    И ти да си собственик на БМВ ще мислиш как да продаваш повече коли и коя ниша на пазара да запълниш или от коя ниша да избуташ конкуренцията. Важното е икономическия показател, а традицията...от криза не те измъква и не пълни джоба.
  • #20
    ; ( преди 15 години )
    Анатема... Имат си бранд Mini там да си прилагат предното.
  • #19
    Абаджиев ( преди 15 години )
    Не само в този тест . В днешния брой освен този тест има и още един БМВ 730d срещу Ягуар XJ 3.0D странното е ,че Ягуара би и то убедително. Като се почне от по-добрия двигател,динамика,ускорение и стигнем до интериорните решения ,вътрешния дизайн е много по-добър, а пред него седмицата тежка,тромава .
  • #18
    Анонимен ( преди 15 години )
    В днешния Аутобилд има тест между Х1,ФВ Тигуан и Форд Куга. Победител в теста бе Тигуана, но по интересното е че БМВ Х1 е на цената на Тигуан при двулитровите мотори! Направо учудващо Тигуан и Х1 са с цени 60600лв. и 61400лв. кофти е ,че при Х1 доплащаш 1104лв. за климатроник и за това малко задминава Тигуана в цената ,при Тигуана климатроника си е база. Иначе освен добър двигател Х1 е доста по-зле от Фолксвагена във всички показатели, комфорт,простор,окачване.Но пък и Х1 е евтино за БМВ.
  • #17
    autoaddict ( преди 15 години )
    Пич, всички минават на принципа "Интереса клати феса"...
  • #16
    Анонимен ( преди 15 години )
    Бе ще им уври ума на БМВ за предното и особено за 4Х4, ама какво ли правят питанките тогава!? ))
  • #15
    Triforce ( преди 15 години )
    Това само ми хрумна, като прочетох статията. Иначе си прав! Но не забравяй, че се интересуват в коя държава какво се продава и какви са им условията в различните държави. В България, примерно, не се продават поне 4 модела на Фолксваген, понеже са преценили, че няма да се продават добре, по някаква си причина.
  • #14
    Анонимен ( преди 15 години )
    Убеден съм, че дори и да не продадат нито един автомобил тука, пак няма да им пука и даже няма и да го забележат ;)
fallback
Последни