Ровър 25/Rover 25
+ добро качество на изработката, сигурно поведение на пътя, леко управление, прецизен волан- малко пространство, неудобна позиция на седене, малко пространство при педалите, отчасти непрактично разполежени уреди
15.10.2005
Час: 11:08
Прочитания: 11631
История на модела2/00 Представяне на хечбек лимузината с три или с пет врати на базата на стария Ровър 200. ABS и два еърбега серийно, мотори от 1.4 литра с 84 к.с. до 1.8 литра с 147 к.с. Един 2.0 литров дизел с 101 к.с.10/03 Модел Streetwise на базата на 25, външен вид, напомнящ автомобил с висока проходимост8/04 Подобрения в модела: хромирана решетка отпред и фарове от ясно стъкло
Под заоблената каросерия на Ровър 25 се крие стара Хонда Сивик. Тази "бекграунд" информация може да се окаже много полезна. Техническата концепция от Япония обещава и добра надеждност. В този смисъл малкият Ровър от 2000-2001 година не крие разочарования. По-старите екземпляри обаче, са много ниско в класацията, основана на статистиката на повредите. Жалко също, че интериорът е направен доста грубо. Както и ергономията: позицията на седене е прекалено висока и който е по-висок от 1.75 м си удря главата в тавана. На това се дължи и перманентното триене в тапицерията на вратите. Карането на 25 все пак носи удоволствие и причината са пъргавите мотори и прецизният волан. Моторите отприщват силата си при по-високи обороти. Това естествено не важи за дизела, който движи Ровъра тихо и икономично. Огромната загуба на стойност и многобройните проблеми с по-старите екземпляри не говорят в полза на покупката на такъв автомобил.
Най-често срещани повредиМотор: скъсани ангренажни ремъци (дизел)Запалване: единични случаи на проблеми с имобилайзераЕлектрика: рядко проблеми с контакта при генератора и стартера, често разредени акумулатори
Тагове: