IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ситроен Саксо/Citroen Saxo

+ добър, надежден автомобил, солидно изработен, икономични мотори, много добро окачване- податливи, малки седалки, високо ниво на шум в купето, слаби спирачки

Ситроен Саксо/Citroen Saxo
 История на модела
4/96 Представяне на пазара като наследник на АХ изграден на базата на Пежо 106, два еърбега серийно. Мотори: от 45 до 118 к.с.6/98 Мощността на 1.1 литровия двигател качена до 60 к.с.10/99 Фейслифт и нов 1.1 литров мотор с 50 к.с.10/00 Дизеловият двигател е преработен, мощността му става 57 к.с.10/03 Спиране на производството


Богат на техника, на изгодни цени - две достатъчни причини да вземете Саксото на сериозно.Още предшественикът АХ страдаше от лошия имидж на наследник на 2CV и следователно на не особено здрава машина. Саксото за сметка на това е съвсем друга работа. В състояние е чрез солидната си каросерия и добрия комфорт при управление да убеди дори разколебани в качествата на марката. Впечатляваща е невероятната възможност на окачването да поглъща неравности, без да капитулира дори при дупки като софийските. Единственият проблем са малките меки седалки, които не дават необходимата опора на шофьори с по-голям ръст. Иначе по изработката няма недостатъци, богато употребените пластмаси са добре скрепени. Препоръчителни са 1.1 литровите мотори (54-60 к.с.), а дизела, поради по-високите фиксирани разходи не е за начинаещи, а само за шофьори, които наистина карат много.Най-често срещани повреди:
Мотор: дефекти на клиновидния ремък и гарнитурата на главата
Електрика и електроника: В годините на производство 96-97 има проблеми със запалването и мокри свещи, блокирали имобилайзери, поради дефект на централното с дистанционно управление или празни акумулатори. В редки случаи повреден генератор.
Понякога блокират скоростите, поради загубване на подсигурителен щифт (97 г.)
  
 
0 от 500