тази класация е субективна.номинирани са немски марки и някоя японка.това е абсурда на тази класация.по тази логика във класацията на френска медия щеше да има само френските марки.тия Декра са поредните манипулатори.пълен ***.
Не съм съгласен с колегата, защото Dekra имат интересна порядка . . след продължителния тест разглобяват колата на части и инспектират всичко детайлно. За справка, вижте в AutoBild, те също работят с Dekra в продължителните тестове. Изненада за мен е отсъствието на Mazda 2 и 3 . . миналата година бяха лидери в своите класове . .
Що не видях КИА и Хюндай не ми стана ясно и VW не видях, ама те имат поне представетели от концерна им Шкода и Ауди ами ЮЖНОКОРЕЙСКОТО 7 годишно гарационно обслужване вярват в колите си а нещо не присъстват само японско Тойота и Нисан
Статията е представена по начин който фаворитизира определени марки. Ако обаче бяха пуснали не само победителите а първата тройка,щеше да се види ,че зад първото място на Ауди ще са Мерцедес и БМВ, Някъде сред вторите и третите места щеше да има и представител на Фолксваген и на Мазда и на Френски и Италянски марки. Просто това са само първите места а с вторите и третите ,особенно ако са били с много близки точки щеше да е по интересно. И картината щеше да е по ясна.
Има много източници на информация. не знам за твоя линк, но авто билда май беше имам един брой в който тестват Мазда 6 (старата) като обикалят европа с нея и навъртат 100 000км. След тези км извода е че не е дала нито един дефект и е изключително здрава. Както и да е, на такива теми трудно се спори, още повече че човек не може да има впечатление от всички коли в тези класове.
пейстнах коментара от по-доло ,защото отговаря на въпроса ти а и същото е писано по доло и вече е откоментирано. Смятам, че германските класации са най-добри защото черпят инфо от сервизите . За разлиа от други фирми правещи статистика по телефона и то анонимно.
Е как да няма Яриса и Прилюса са победители в класовете си. Това ,че Тойота Авенсис или Мазда 6 дават повече дефекти от германските не значи ,че Германците не са обективни. Яриса и Прилюса го доказват. Това е класация за надеждност а не за предпочитания. Ако сега излезе статистика ,че 70% от катастрофите в България са от младежи на възраст до 25г. трябва ли да кажем ,че някой пенсионер мразещ младите е писал статията ? При положение ,че статистиката от КАТ показва същото