IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Бъдещият Lancer Evo XI ще има и хибридна версия

Спортният седан Mitsubishi Lancer Evolution от ново поколение ще получи и хибридна версия.

Бъдещият Lancer Evo XI ще има и хибридна версия
Това ще бъде хибридна система подобна на тази която ще бъде представена при концепцията Mitsubishi PX-MiEV, която ще видим на автомобилния салон в Токио.

Хибридната система при кросоувъра Mitsubishi PX-MiEV се състои от бензинов двигател с мощност 116 к.с. и обем 1.6 литра, два електродвигателя с обща мощност 82 к.с., разположени на предната и на задната оси и комплект от литиеви акумулатори. При по-ниска скорост тази кола ще може да се движи само на електроенергия, при високи натоварвания ще включва и бензиновият двигател.

При използване на спирачката се включва и системата за регенериране на кинетичната енергия в електроенергия. Също ще бъде възможно акумулаторите да бъдат зареждани от стандартната електрическа мрежа (системата plug-in). Кросоувърът който ще видим в Токио ще има системата 4х4 S-AWC с нов механизъм за разпределяне на движещия момент между задните колела.

Не е ясно дали тази система ще претърпи промени за бъдещия Mitsubishi Lancer Evolution XI, но според появили се информации в изданието AutoCar, единствената разлика ще дойде от по-мощния бензинов двигател.  
0 от 500
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    аз ( преди 16 години )
    Тоя Хасен ли е къв, абе ти голем разбирач се извади, Митсубиши- трошка, гнилоч, абе я фани се застрляй бе, карал бил, ипознавам хора дето ги карат от години не знаят каде съм и свещите, само масло и бенз.Тая кола не гние!Боите на топ версиите са уникални та те дори не могат се драскат, тоя *** гниела била.И не ми обяснявай че си карал щото нищо не си карал, имаш ли 18!
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    C0ldblooded ( преди 16 години )
    Е с BMW-то леко се оля...За кой модел иде реч? 525tds/E39 го мачкам както си искам - няколко мои познати и приятели имат такива и обикновенно като са карали моята кола са учудени как тъй набира толкоз бързо. С 525i съм по-бърз на старта но ме бие на макс скорост - говорим за 200+ (там конете играят вече доста). Според E39 с двигател по-малък от 2.8 няма база за сравнение - тромави коли са просто
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Dido ( преди 16 години )
    Пич, във втора тема за Мицубиши плюеш марката, айде спри се!!! Ти явно продаваш или Тойта или Субару, за да пишеш глупости. Аз все още пазя едно Паджеро 88г., с което ходя на риболов и мога да ти кажа, че ръжда няма!!! Колкото до Галанта, незнам какво искаш, повече от тази кола??? Споменатото от теб БМВ с колко коня е? И друго да те светна, Мицубиши заедно с Хонда и Субару имат най-добрите бензинови двигатели, така че спри да пишеш простотии, като е ти харесват, купи си друго и толкова!
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Asen ( преди 16 години )
    Ami vse taka da e ti pojelavam ucelil si :) az si4ki koito sum gledal sa gnilo4ikolata e naistina priatna za karane i patuvane prosto na men ne mi psna kato dinamika o4akvah poveche ot 2.5 mojeshe pone kolkoto BMW 2.5 da varvi
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    C0ldblooded ( преди 16 години )
    Ами може би това е било проблема че е карана тук до сучпване -> 1г и 100к км звучи все едно е карана от таксиджия. Моята съм я взел на 140к км от Германия. До момента не съм правил нищо сериозно по нея освен някой друг носач благодарение на стархотните ни пътища. Масло гори само ако я карам с много ръчкане, което се случва рядко. За ~30000км каране тук (с гадните химикали дето хвърлят зимата) ръжда още не съм видял никъде...
  • #18
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Asen ( преди 16 години )
    az puk 4esno ti kazvam ne sum vidial galant bez rujda, kolata e mnogo krasiva dori i sega, ima perfektno oformen salon s mnogo po dobri materiali ot nai novite koli, strahotni extri, mnogo stabilna v zavoi,no kalpavi mnogo mnogo slabi motori dori 8v astra go maje na filia a galanta ne teji mnogo, no nai losho e kato trugnesh da go remontirash a i srestu rajdata nqma leka tvoia ne mi kazvai che ne ti har4i maslo i che ne si pravil alternator az gokarah 3g kupih ia na 1g ot RATOLA na 101,000km
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    c0ldblooded ( преди 16 години )
    Брей...аз карам точно EA0/2.5 V6 Sport Edition и според мен си е много прилична кола.Доста трябва да се постараеш за да я строшиш. Според мен си нацелил нещо кофти бройка - на мен това ми е втория Galant (предишния беше '93 ЕА54) и освен една ръжда под задния капак на стария ми Galant до сега не съм видял подобно нещо.А вярвай ми видял съм МНОГО.
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Asen ( преди 16 години )
    Dulgo vreme sum karal Galant V6 2.5 murtvorodena kola za men, proizvedena e 2002 godina a bese prognila kato 15 godishen kadet har4i maslo pushi i si4ko tova pod 200,000km vijdam i okolo men kakvo se slu4va s si4ki Evo'ta koito pravqt kolko burzo se 4upqt taka 4e ne mi obesnqvaite, koito ne mi viarva shte go zaveda v serviza da razgleda nai silnite EVO'ta v sf krasivo e no az li4no nikoga nqma da sedna v 3te diamanta poveche :)
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    C0ldblooded ( преди 16 години )
    Абе момче ти виждал ли си Mitsubishi освен на картинка? И по-скоро качвал ли си се на такава кола изобщо? Баси му и устата отвори срещу колите...Да не те е блъснало Mitsubishi та да те е яд нещо?
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    reventon ( преди 16 години )
    awe bri4ed gluposti prikazva6 deeba..mitsubishi-tro6ki,ai stiga we,tova e ne6to novo