
Преди месеци стотици работници окупираха завода на фирмата и производството спря напълно.
От Volkswagen засега нито потвърждават нито отричат интереса към корейската фирма, но SAIC, бившият собственик на SsangYong, вече преговаря с VW чрез Shanghai VW, смесеното предприятие между китайците и немците.
Според анализи, ако SsangYong влезе в групата Volkswagen, ще може да произвежда по около 25 000 автомобили с ниска цена на година. От друга страна VW може да използва това за да навлезе по-силно на пазара в Южна Корея.
За SsangYong подобна сделка е въпрос на оцеляване. Фирмата дължи доста кредити и сега планира те да бъдат платени, като близо половината от дълга се превърне в капитал, а другата част ще бъде заплатена през следващите пет години.
Плановете на SsangYong бяха през тази година да продаде около 32 000 автомобила, докато за първите седем месеца на годината те са успели да реализират едва около 13 000 продажби.


0