IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW представя най-ефективния си модел

BMW обогатява най-популярния си модел с новата версия 320d EfficientDynamics Edition.

BMW представя най-ефективния си модел
Обявен като най-ефективен и с най-малък разход на гориво сред всички модели в сегашния моделен ред на Баварците, този модел ще бъде представен във Франкфурт идния месец. 



Колата е създадена на базата на 320d и има среден комбиниран разход на гориво (според производителя) от 4.1 литра на 100 км. Вредните емисии от СО2 са 109 г/км. За да придобиете впечатление от достижението на BMW, хибридният модел на Honda Insight, станал толкова популярен в Япония и САЩ, има среден разход от 4.4 литра бензин на 100 км и вредни емисии 101 г/км. 



BMW 320d EfficientDynamics е с двулитров четирицилиндров дизелов двигател с една турбина и предлага максимална мощност от 163 к.с. между 3500 и 4200 об/мин. Максималният въртящ момент е 360Nm и е наличен от 1750 до 3000 об/мин. Ускорението от място до 100 км/час е за 8.2 секунди. Ускорението на пета скорост от 80 до 120 км/час е за 9.6 секунди. Седанът има максимална скорост от 220 км/час. 



Високоефективният автомобил има редица промени в сравнение със стандартния 320d. Има промени в конструкцията на двигателя, окачването е изменено също, като е приближило автомобила до пътя, амортисьорите са други. Олекотените джанти са с гуми Michelin EnergySaver. 



Като други модели на Баварската фирма, и „зелената тройка” 320d е със системите повишаващи ефективността и намаляващи разхода Auto Start Stop, Brake Energy Regeneration. Още в стандартното оборудване предлага и Electric Power Steering (електроусилване на кормилната система). 



Според сведенията от BMW, въпреки промените, новото BMW 320d EfficientDynamics Edition ще се продава от края на тази година на цената на стандартния 320d, който ще продължи да бъде предлаган в моделния ред на фирмата. 


0 от 500
  • #39
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Аутобилд е немско списание R20, какво очакваш да ти кажат ?! Хвалят си тяхното и това е. Иначе разхода е факт, с ръчни скорости е колата модел 2006.
  • #38
    0 rate up comment 1 rate down comment
    R20 ( преди 16 години )
    Нали го тестваха това Волво от аутобилд,изобщо не е за хвалене!Голяма трошка се оказа.А 5 на 100 е доста наивно да обясняваш,че гори.Съмнявам се,че и при 80-90 км/ч със супер галене на *** ще харчи толкова.Куца кола!
  • #37
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Patanov ( преди 16 години )
    Съвсем на скоро карах една 6-series и да ви кажа честно ИЗОБЩО НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА КОЛКО МИ ГОРИ КОЛАТА КОГАТО ИЗПИТВАМ ТАКОВА УДОВОЛСТВИЕ!!!!!!
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Може да е слаб, но след време няма да се помни скороста, а кой го е въвел, така е и с първият автомобил, колко са хората които знаят че е 1 к.с., а колко повече са хората които знаят че баща на автомобила е Карл Бенц.
  • #35
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Напълно възможно е да харчи толкова. Карам Волво Xc70 D5 - 185 коня и извънградското ми е 5л.
  • #34
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Karabas ( преди 16 години )
    Предполагам имаш предвид интернет? Само да ти кажа ,че засега само 7-*** серия го предлага, но ако видиш за какъв нет става въпрос никога няма да го използваш. Гледах теста по телевизията и направо се изумих на слаб нет. една страница се зарежда за около 5-10 минути. Просто докато си отвориш пощата и минал половин-един час. Относно 3-ката на БМВ. Винаги съм казвал БМВ разполага с много добри двигатели но точно този дизайн на тройката е най-грозния от всички създавани 3-ки досега .
  • #33
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Незнам друга марка да предлага неограничен достъп до интерен освен BMW.
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    :D ( преди 16 години )
    Не се е*авай :D , тази система изобщо не е нова, съществува от 1990 година в NSX. Според мен е напълно излишна, хидравликата за мен си е по-добра.
  • #31
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Slavo ( преди 16 години )
    BMW и икономичен автомобил??? Това кога е било, та тепърва да стане? Подвижен скъп агрегат за унищожаване на гориво с цел гъзария- това е BMW.
  • #30
    0 rate up comment 1 rate down comment
    - ( преди 16 години )
    Че аз с моята двулитровка правя около 4.7 извънградско и 6.5 смесен ако не я натискам много, а е 2004година.....няма да се учудя ако наистина толкова харчи.