IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Какво представлява Project Anniversario на Audi?

Audi разработва спортен автомобил, като проектът е наречен Project Anniversario.

Какво представлява Project Anniversario на Audi?
Първоначално идеята е била този проект да бъде завършен по повод 100 години от създаването на Audi и да го покажат през тази година, но е отложен заради финансовата криза, засегнала жестоко автомобилните производители. 


Сега идеята е била леко модифицирана, като от Project Anniversario се очаква да покаже супер модела S5 Quattro през 2010. Идеята е този автомобил да бъде идеологически наследник на Quattro S1 Rallye. 

Предварителните данни са, че колата ще бъде с двигател V6 би-турбо и мощност около или над 425 к.с. Другата възможност е да се използва някаква модификация на турбодвигателя от сегашното Audi TT RS с обем 2.5 литра и пет цилиндъра, като в този случай се очаква мощността да бъде към 400 к.с. 

Новото Audi S5 Quattro ще бъде олекотено с около 240 кг. в сравнение със стандартния S5, като собственото тегло на автомобила ще бъде около 1400 кг. Намаленото тегло ще се постигне чрез нови олекотени панели за каросерията, по-малки превеси и олекотен двигател. 

Компютърният образ на колата показва голямо крило, капак на двигателя с вентилационни отвори и заден спойлер. Всички тези елементи виждаме и при оригиналното Quattro S1 (на снимката долу). 


Много е вероятно концепцията S5 разработена от Project Anniversario да видим още към края на 2010, когато ще бъде отбелязана 30 годишнината на оригиналното Quattro, а продажбите на серийната версия ще започнат към 2012.
0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    http://auto.shumenbg.com/center.php?w=1&d=2&bst=178&s=816c9fd6d8cae9a7bfbe649ea6eceb20
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Ти си болен да знаеш. Пействаш нова класация която бе отхвърлена още когато бе публикувана. Първо ,че няма как автомобил на 2 месеца да има 108 дефекта! Но то трябва и акъл. Ако искаш да ти пейстна и статия за ШАО ЛИН където древните монаси скачали по 10м. височина и се катерели по отвесни скали!! Само ,че световния рекорд на висок скок все още е 2,45м. И все още не се е намерил човек да скочи повече и да прибере милионите!Така ,че време е да почнеш да отсяваш плявата от зърното. Ама трябва акъл
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    A9 ( преди 16 години )
    http://news.automedia.bg/read/7246.html
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    A9 ( преди 16 години )
    Знаем ги техните "безпристрастни" тестове.В youtube имаше любителско клипче от малко градче в Германия където минавал маршрута на дългите тестовете.Немските коли ги карат с галене на ***,а всичко що не е немско,леле,стой та гледай джелатско натискане.И въпреки това пасата пак скърши две DSG-та.Така,че мерси!Ми то само в техните статистики колите им биват.Малко странно,а....
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    rorry ( преди 16 години )
    пичове,ами то и според ADAC Ауди не се цъфнали и вързали . за 2008 същите ADAC класира Ауди след Хюндай . в предпоследния брой за 2008 на аутобилд имаше извадка
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    A6 ( преди 16 години )
    Прочети *** главо тая статия и проумей кои класации трябва да гледаш! За разлика от немските ,които следят ВСЯКО ВЛИЗАНЕ В СЕРВИЗ то Американските и Английските са или от застрахователни компании(които поемат само катастрофирали коли или дефектирали нови части)или се правят от журналисти и то с анкети по телефона. Виж това прочети го и особенно последните текстове: http://tech.today.bg/news/63606.html
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    A9 ( преди 16 години )
    "Единаствено те ползват данни като от сервизите,така и от катастрофи".... *** ли си,или се правиш?Което и да е добре се справяш!Само немците ползват данни от сервизите,другите не,ха,ха,ха!Промит мозък!J.D.Power,например имат 126 параметъра при прегледите и т.н. и са много по-авторитетна организация.ADAC важи само за Германия.Всички други са ги отсвирили.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    A6 ( преди 16 години )
    Добре бе малоумно момче ти всеки ден едно и също ли ще пействаш? При положение ,че тая стаотия бе оборена 10 пъти от 10-други!! Ти ся кво дебнеш някой който не е чел опровержението в другите теми да го прави и тука ли? ДОКАЗАН ФАКТ Е ,ЧЕ ЕДИНСТВЕНИТЕ ,КОИТО ПРАВЯТ НАЙ-ТОЧНИТЕ СТАТИСТИКИ СА ГЕРМАНЦИТЕ!!Единаствено те ползват данни като от сервизите,така и от катастрофи,застрахователи и т.н. А тия анкети правени само от застрахователи при всяка компания са с различни резултати, други от журналисти
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Пепо ( преди 16 години )
    Това,ако излезе,ще бъде наистина пряк конкурент на Nissan GTR,дори по силует и размери си приличат.Но като цена -едва ли..
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    A9 ( преди 16 години )
    Предлагам ви да се позабавляваме.Вижте коя е най-ненадеждната кола http://***.thisismoney.co.uk/bargains-and-rip-offs/motoring/article.html?in_article_id=488819&in_page_id=53949 а по-долу вижте кои са най-надеждни!Немските статистики май все повече минават в графа "съмнителни".