IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai i10 с нов трицилиндров двигател

В началото на следващата година Hyundai ще пусне на европейските пазари най-мощната версия на мини автомобила i10.

Hyundai i10 с нов трицилиндров двигател
Тя ще бъде с трицилиндров бензинов турбодвигател с работен обем 800 см3, който ще има мощност 90 к.с. Автомобилът ще има много ниски емисии от вредни газове – около 100 г/км. 

Този двигател беше показан от Hyundai през миналата 2008 г. на автомобилния салон в Женева, където беше монтиран на концепцията i10 Blue. Представеният тотава двигател работеше с природен газ (CNG) и имаше максимална мощност 98 к.с., а вредните емисии от СО2 бяха само 65 г/км. 


Сега серийната версия на двигателя е променена и по-стандартна. Работи с бензин, доколкото използването на природен газ (метан) за гориво в Европа все още не е така масово. 

Мини хечбекът Hyundai i10 дебютира преди две години, като колата се произвежда на същата платформа, на която е и Kia Picanto и досега се предлага с два бензинови двигатели с обем 1.1 и 1.2 литра, съответно с мощност 65 и 77 к.с.и един дизелов двигател с обем 1.1 литра и мощност 75 к.с. Всичките двигатели се комбинират с механична скоростна кутия с пет степени или автоматична трансмисия с четири скорости.
0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    батко ти ( преди 12 години )
    има разбира се audi а2 1,2tadi както и vw lupo със същия двигател
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    largo ( преди 14 години )
    Всъщност има ли друга кола в А-сегмента с трицилиндров турбо мотор?
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    рали ( преди 14 години )
    каква Toyota те гони пък теб!Виж им новата Корола Версо,нов модел а дизела е супер стария 2.0 126 к.с. от 5 години 2-ро поколение Common rail и това с переспектива да се продава още 4-5 години...!?!?Фолксваген може да са всякакви,но голф 6 излезе направо с 3-то поколение Common rail.И дори хюндай,доколкото знам от есента новите им 2.0 и 2.2 са трето поколение (1800 бара,8 впръсквания).Toyota не вървят на добре.
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    l. tom ( преди 14 години )
    Добре,добре,Hyundai определено не върви по пътя на японците.Тяхната Aygo е с точно два пъти по-малко двигатели от корейката.Да не говорим,че дизелчето им е изцяло френско.И това което излиза в края на годината i40,малкия джип ix35 и малкото купе i30c в базата са с турбо бензинови мотори с дирек. впръскване.
  • #3
    2 rate up comment 0 rate down comment
    tasev ( преди 14 години )
    Вярно е,че различните медии предават една новина както си искат,но и аз мисля,че тук има техническа грешка.
  • #2
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    А сигурен ли си, че това е оригиналът на статията? Аз мога да ти дал линкове към френски, немски, други английски, холандски и прочее сайтове, които съобщават новината. Това че поназнайваш английски и си я видял, не значи, че си видял първоизточника. В автомобилните медии новините не са толкова много, не се генериорат всеки ден и във всяка отделна страна. Това е като със световните новини. Една голяма агенция съобщава и другите го повтарят. А като искаш ти си чети Worldcarfans, няма лошо.
  • #1
    2 rate up comment 0 rate down comment
    N-trance ( преди 14 години )
    Малко трудно ще използва платформа на Киа Пиканто,след като Киа нямат свои платформи и двигатели.Обратното е вярно.Някой в медията пак е "творил".Ето оригинала на статията: http://***.worldcarfans.com/109080720952/2010-hyundai-i10-to-receive-800cc-turbo