Този двигател беше показан от Hyundai през миналата 2008 г. на автомобилния салон в Женева, където беше монтиран на концепцията i10 Blue. Представеният тотава двигател работеше с природен газ (CNG) и имаше максимална мощност 98 к.с., а вредните емисии от СО2 бяха само 65 г/км.
Сега серийната версия на двигателя е променена и по-стандартна. Работи с бензин, доколкото използването на природен газ (метан) за гориво в Европа все още не е така масово.
Мини хечбекът Hyundai i10 дебютира преди две години, като колата се произвежда на същата платформа, на която е и Kia Picanto и досега се предлага с два бензинови двигатели с обем 1.1 и 1.2 литра, съответно с мощност 65 и 77 к.с.и един дизелов двигател с обем 1.1 литра и мощност 75 к.с. Всичките двигатели се комбинират с механична скоростна кутия с пет степени или автоматична трансмисия с четири скорости.